Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
max en joep
geplaatst: 24 april 2008, 12:30 uur
DonDijk schreef:
Yeuh 2 plusjes ja, niet eens gezien
(quote)
Yeuh 2 plusjes ja, niet eens gezien

en nog een plus erbij voor die lekkere vuige hitsige Janet van mij erbij achteraf.
de meesten hier zijn gewoon doodsbang voor sex lijkt het, Don....
0
DonDijk
geplaatst: 24 april 2008, 12:44 uur
max en joep schreef:
en nog een plus erbij voor die lekkere vuige hitsige Janet van mij erbij achteraf.
(quote)
Ja echt he! Des te bloter des te meer minnen...

Hmm..en jij woont in Utrecht...zal het dan toch niet aan Veendam liggen?

0
max en joep
geplaatst: 24 april 2008, 13:10 uur
echt, zodra de dames hier niet 7 dikke jutenzakken over elkaar heen aan hebben, krijgen ze meteen van bijna iedereen minnen.
zodra er een totaal inspiratieloze grauwe lege sexloze doos wordt geplaats, regent het ineens plussen.
onvoorstelbaar....
zodra er een totaal inspiratieloze grauwe lege sexloze doos wordt geplaats, regent het ineens plussen.
onvoorstelbaar....
0
DonDijk
geplaatst: 24 april 2008, 13:13 uur
max en joep schreef:
echt, zodra de dames hier niet 7 dikke jutenzakken over elkaar heen aan hebben, krijgen ze meteen van bijna iedereen minnen.
onvoorstelbaar....
onvoorstelbaar....
Goed om te lezen dat er nog mannen zijn die vrouwenlichamen en vrouwenhuid mooi vinden.

0
max en joep
geplaatst: 24 april 2008, 14:25 uur
zeker.
en de lente maakt mijn gedachten bepaald niet minder kuis....
en de lente maakt mijn gedachten bepaald niet minder kuis....
0
geplaatst: 24 april 2008, 15:00 uur
krijg zo af en toe het idee dat we hier te maken hebben met een TBSer op verlof

0
DonDijk
geplaatst: 24 april 2008, 15:08 uur
Tja hallo, zulke foto's kan ik ook wel erop zetten van jullie dames/truien. Waarom zet je er dan geen mooiere op van Janet J? Objectief blijven he.

0
DonDijk
geplaatst: 24 april 2008, 15:11 uur
DonDijk schreef:
Tja hallo, zulke foto's kan ik ook wel erop zetten van jullie dames/truien. Waarom zet je er dan geen mooiere op van Janet J? Objectief blijven he.
(quote)

like this (diegene die niet van mooie vrouwelijke lichamen houden, oogjes dicht want er zit wat bloot in)

0
geplaatst: 24 april 2008, 15:12 uur
Sorry DonDijk, maar dit is ook niks. Het gaat niet om wel of niet bloot, het gaat gewoon om het totaalplaatje. Dit ziet er bijv. veel te gefotoshopt uit. En ik vind haar gezicht gewoon niet mooi.
0
geplaatst: 24 april 2008, 15:13 uur
Dat hoofd is echt een verschrikkelijk lijkt wel een aap, vind dat lichaam overigens ook niets.
0
DonDijk
geplaatst: 24 april 2008, 15:22 uur
ik geef het op met jullie...
Een vrouw is niet alléén een hoofd. Wat een vrouw mooier maakt dan een man is ook zéker het lichaam, de huid, de vorm enz..
En ben dan wel heel benieuwd wat voor soort lichamen jij mooi vindt..voorrrrrbeeld graag!
Een vrouw is niet alléén een hoofd. Wat een vrouw mooier maakt dan een man is ook zéker het lichaam, de huid, de vorm enz..
En ben dan wel heel benieuwd wat voor soort lichamen jij mooi vindt..voorrrrrbeeld graag!

0
geplaatst: 24 april 2008, 15:26 uur
Ik sluit me bij bovenstaande heren aan: ze is te glad, te nep, ze is zielloos en ik vermoed dat als je er meer dan 30 seconden naar kijkt ze ook ontzettend saai blijkt te zijn...
0
geplaatst: 24 april 2008, 15:37 uur
ik werk de hele dag al met siliconen dus in m'n vrije tijd wil ik daar niets mee van doen hebben
next ... !
next ... !
0
DonDijk
geplaatst: 24 april 2008, 15:39 uur
[quote]Bertus schreef:
Ik sluit me bij bovenstaande heren aan: ze is te glad, te nep, ze is zielloos quote]
das dan weer waar...
Ik sluit me bij bovenstaande heren aan: ze is te glad, te nep, ze is zielloos quote]
das dan weer waar...
0
DonDijk
geplaatst: 24 april 2008, 15:41 uur
dix schreef:
ik werk de hele dag al met siliconen dus in m'n vrije tijd wil ik daar niets mee van doen hebben
next ... !
next ... !
Niks next! jij moet nog een plusje geven aan die goser
0
geplaatst: 24 april 2008, 15:49 uur
is het een goser?
dat verandert de zaak.
een shemale op z'n tijd ...
dat verandert de zaak.
een shemale op z'n tijd ...
0
SelmaDuim
geplaatst: 24 april 2008, 17:23 uur
Wordt er eindelijk een leuke man gepost, wordt hij ondergesneeuwd door Janet Jackson. 

0
geplaatst: 24 april 2008, 17:27 uur
is dat Janet Jackson ???? 
werkelijk, ik had haar niet herkend.

werkelijk, ik had haar niet herkend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.