Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2008, 11:13 uur
max en joep schreef:

vriend, no offense maar als vrouwen je doen overgeven, ben je niet gewoon een homo?
(quote)

vriend, no offense maar als vrouwen je doen overgeven, ben je niet gewoon een homo?
Liever homo dan dit lelijke schepsel te neuken vriend
0
geplaatst: 16 mei 2008, 11:21 uur
Na dit onzedelijke schepsel maar eens een wat bravere vrouw:
Elly van Zuiderveldt (ook wel bekend van Elly en Rikkert)

Elly van Zuiderveldt (ook wel bekend van Elly en Rikkert)

0
max en joep
geplaatst: 16 mei 2008, 11:37 uur
Herman, je weet donders goed dat we niet TOT de 5 gaan.
We gaan in de praktijk minstens tot 10, al maand in maand uit.
Ook blijven dames meestal minstens enkele uren staan, soms een hele dag.
Des te asocialer om gewoon over mij heen te walsen door na nog GEEN 1 uur al weer een ander te plaatsen.
je zult als moderator wel weer alles wissen wat niet in je straatje past maar ik vind het persoonlijk gewoon asociaal.
We gaan in de praktijk minstens tot 10, al maand in maand uit.
Ook blijven dames meestal minstens enkele uren staan, soms een hele dag.
Des te asocialer om gewoon over mij heen te walsen door na nog GEEN 1 uur al weer een ander te plaatsen.
je zult als moderator wel weer alles wissen wat niet in je straatje past maar ik vind het persoonlijk gewoon asociaal.
0
geplaatst: 16 mei 2008, 11:38 uur
Sorry Max en Joep, maar ik heb dit spel zelf opgestart tijden geleden. Maak je niet zo druk zeg.
0
max en joep
geplaatst: 16 mei 2008, 11:39 uur
ja daar maak ik me druk om, daar ben ik eerlijk in.
Dat jij een bepaalde type dame niks vind, wil nog niet zeggen dat je het dus maar gewoon teniet hoeft te doen..
en al zeker als er dan zo'n bejaarde jaren zeventig-Opzij-lesbi tevoorschijn komt.
ik bedoel, come on.......
ik hou best van een dame op leeftijd maar dit topic heet geen Knappe Zombies!#2 hoor

Dat jij een bepaalde type dame niks vind, wil nog niet zeggen dat je het dus maar gewoon teniet hoeft te doen..
en al zeker als er dan zo'n bejaarde jaren zeventig-Opzij-lesbi tevoorschijn komt.
ik bedoel, come on.......
ik hou best van een dame op leeftijd maar dit topic heet geen Knappe Zombies!#2 hoor

0
max en joep
geplaatst: 16 mei 2008, 11:48 uur
DonDijk schreef:
mag ik nog een plusje geven voor die jakse bassist?
mag ik nog een plusje geven voor die jakse bassist?
ik zou zelfs willen voorstellen: daar gaan we gewoon mee door en we laten die oma voor wat ze is.
0
max en joep
geplaatst: 16 mei 2008, 12:07 uur
@DonDijk,
als de score VER in de min eindigde, weten wij dat het een lekker wijf betrof
als de score VER in de min eindigde, weten wij dat het een lekker wijf betrof

0
geplaatst: 16 mei 2008, 12:11 uur
Ok, Elly heeft de 5 bereikt. Gwen Stefani nu. Soms vind ik d'r erg mooi, soms vind ik er geen klap aan. Op deze foto kan ik er wel een plusje aan kwijt.
2-0
2-0
0
geplaatst: 16 mei 2008, 12:20 uur
Ik vind haar niet eens perse mooi hier maar make-up en stijl etc is heel apart mooi gedaan.
Soort van witte tovenares ofzo
Soort van witte tovenares ofzo
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.