MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2

zoeken in:
SelmaDuim
2-

Kos
schizodeclown schreef:
Doet me nogal denken aan Thomas Vermaelen
+4, 5-
idd.

Kos
Deze lijkt meer op fiddy
(afbeelding)

3-

Leuk hitje met die Daft Punk-synths, maar geen knappe mevrouw.

lol vette emoticon

4-

ok, dat gaat qua score niet meer goed komen met deze mevrouw, tijd voor een volgende dus. hier wat stills uit een clip van jennifer paige (leeft die eigenlijk nog?):

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Legan
Jennifer Paige: 0+, 1-

Estelle: 0+, 10-

Legan schreef:
Jennifer Paige: 0+, 1-

Estelle: 0+, 10-

hm, ik heb de laatste 6 of 7 pagina's eens doorgescrold om te zien waar je dan wel tevreden mee bent maar ik heb je alleen maar iets van 10 minnetjes zien uitdelen en geen enkel plusje. misschien hierna zelf eens iets posten wat je mooi vindt, ik ben eigenlijk best wel benieuwd nu. en doe daar dan ook gelijk een foto van je vriendin bij, dat moet wel iets heel bijzonders zijn lijkt me.

Sietse
Er is iets mis met die jonge dame die er nu staat.

Om precies te zijn...het gene dat er mis mee is dat het niet mijn vriendinnetje is.

2+, 1-

SelmaDuim
2+, 2-

4+ 2-

5+,2- (dankzij Google, ik zie in je bericht enkel rode kruisen)

7+, 2-

8+, 2- , lijkt een beetje op Joss Stone

Gsus
9+, 2-

10+, 2-

11+, 2-

11+, 3-

Legan
GrafGantz schreef:
hm, ik heb de laatste 6 of 7 pagina's eens doorgescrold om te zien waar je dan wel tevreden mee bent maar ik heb je alleen maar iets van 10 minnetjes zien uitdelen en geen enkel plusje. misschien hierna zelf eens iets posten wat je mooi vindt, ik ben eigenlijk best wel benieuwd nu. en doe daar dan ook gelijk een foto van je vriendin bij, dat moet wel iets heel bijzonders zijn lijkt me.
Het enige wat mooi is aan Paige is haar geblondeerde haar. Haar ogen zijn donker en nietszeggend en haar wenkbrauwen veels te donker in vergelijking met haar haar. Maar wat echt een minpunt is, is haar te grote kin. Met zoiets krijg je echt geen plusje van mij.

En het risico van het plaatsen van foto's is dat er minnetjes worden uitgedeeld. Als je bang bent op je teentjes te worden getrapt, dan zou ik aanraden het voortaan niet meer te doen.

Maar vooruit, ik plaats er wel één, en schaam je niet om minnetjes te geven. En m.b.t. mijn vriendin. Dat heb je goed 'gezien'. Dank je voor de compliment.

Beyoncé (zingen gaat, acteren gaat, maar qua uiterlijk )

(afbeelding)

Potjandikkie en dan te bedenken dat ze met die lelijke neus is getrouwd.
1+

3+

Zolang ze d'r mond maar houdt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.