Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2008, 18:04 uur
Omdat ik was vergeten dat ie ook nog muziek maakte. En omdat het vanavond NL tegen Frankrijk is: David Charvet:

Dat het vanavond maar hard mag regenen in Frankrijk.

Dat het vanavond maar hard mag regenen in Frankrijk.

0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:46 uur
max en joep schreef:

Beste moderators,
Wij (de users) maken deze site tot een succes.
Wij (de users) geven deze site bestaansrecht.
Strijk dus die users nu eens niet altijd tegen de haren in.
Als mensen zelf topics starten en er zelf voor kiezen om daar in te kijken, bemoei je er dan gewoon eens niet zo mee.
Als wij massaal weg blijven, kun je de site namelijk wel opheffen.

Beste moderators,
Wij (de users) maken deze site tot een succes.
Wij (de users) geven deze site bestaansrecht.
Strijk dus die users nu eens niet altijd tegen de haren in.
Als mensen zelf topics starten en er zelf voor kiezen om daar in te kijken, bemoei je er dan gewoon eens niet zo mee.
Als wij massaal weg blijven, kun je de site namelijk wel opheffen.
ik ben het weliswaar vaak niet eens met de keuze voor vrouwelijk "schoon" van max vs. joep maar dit is de spijker op z'n kop. ik kom hier ter ontspanning ende vermaak maar ik heb te vaak het gevoel alsof ik weer op de middelbare school zit hier. al doe ik daar eigenlijk m'n school mee te kort want daar waren ze heel wat minder bedilzuchtig.
0
SelmaDuim
geplaatst: 14 juni 2008, 11:23 uur
max en joep schreef:
Beste moderators,
...
....
Beste moderators,
...
....
Laat dit topic nu net gestart zijn door een moderator. Dus als die af en toe wat rechttrekt is dat niet zo raar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.