Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2009, 09:36 uur
dazzler schreef:
Dat zou betekenen dat The Eternal, na de zelfcorrectie van Arrie wint.
Dat zou betekenen dat The Eternal, na de zelfcorrectie van Arrie wint.
And we have a winner!!

Hulde aan Arrie! Het is nooit te laat om je fouten in te zien.

Maar dit was een zeer ongelukkige loting. New Dawn Fades is natuurlijk een absolute JD-topper. Eigenlijk idioot dat die er nu al uitligt.
0
Lukk0
geplaatst: 4 november 2009, 14:54 uur
New Dawn Fades is naar mijn bescheiden mening zelfs het beste nummer dat ooit gemaakt is door wie dan ook. Erg jammer van deze loting, dit zou een meer dan waardige finale geweest zijn.
Dan moet The Eternal gelijk ook maar winnen, dan heeft mijn favoriet tenminste nog verloren van de winnaar
.
Dan moet The Eternal gelijk ook maar winnen, dan heeft mijn favoriet tenminste nog verloren van de winnaar
.
0
geplaatst: 4 november 2009, 16:24 uur
Tja, het was wel een domme fout van me, sorry!
Zal er voortaan beter op letten. Dit had inderdaad een finale geweest kunnen zijn, maar er staat nog genoeg moois in de KO hoor.
Ik ga nu de volgende ronde indelen.
Zal er voortaan beter op letten. Dit had inderdaad een finale geweest kunnen zijn, maar er staat nog genoeg moois in de KO hoor.Ik ga nu de volgende ronde indelen.

0
geplaatst: 4 november 2009, 16:33 uur
1. A Means To An End vs Atrocity Exhibition
2. I Remember Nothing vs Warsaw
3. Passover vs Love Will Tear Us Apart
4. Isolation vs She's Lost Control (Substance versie)
5. Ice Age vs Heart & Soul
6. She's Lost Control (UP versie) vs Disorder
7. Atmosphere vs Colony
8. Twenty Four Hours vs Day of the Lords
9. Decades vs Transmission
10. Shadowplay vs The Eternal
Tot de 7, 2 verschil.
0-1
2. I Remember Nothing vs Warsaw
3. Passover vs Love Will Tear Us Apart
4. Isolation vs She's Lost Control (Substance versie)
5. Ice Age vs Heart & Soul
6. She's Lost Control (UP versie) vs Disorder
7. Atmosphere vs Colony
8. Twenty Four Hours vs Day of the Lords
9. Decades vs Transmission
10. Shadowplay vs The Eternal
Tot de 7, 2 verschil.
0-1
0
geplaatst: 4 november 2009, 16:36 uur
1-3
D'r moet nog wel wat afgemaakt worden - qua werk - dus graag niet zo supervlug als gisteren.
D'r moet nog wel wat afgemaakt worden - qua werk - dus graag niet zo supervlug als gisteren.
0
Sheplays
geplaatst: 4 november 2009, 16:39 uur
2-4
Huh, New Dawn Fades eruit? Zijn jullie nu helemaal....
Huh, New Dawn Fades eruit? Zijn jullie nu helemaal....

0
geplaatst: 4 november 2009, 16:51 uur
En ik vind dat ook.....maar The Eternal is toch net even wat beter. 

0
geplaatst: 4 november 2009, 16:52 uur
Vind eigenlijk dat er eens goed naar gekeken moet worden, gezien het bizarre verloop van stemmen (correctie en zo) - ik zou denken een geplaatste stem is een geplaatste stem - geen herroeping; daar ben ik het gewoon niet mee eens; ook al ben je de plaatser van het topic.
Een toegekend doelpunt blijft ook een toegekend doelpunt, ook al blijkt de bal achteraf niet over de lijn te zijn geweest.
Een toegekend doelpunt blijft ook een toegekend doelpunt, ook al blijkt de bal achteraf niet over de lijn te zijn geweest.
0
geplaatst: 4 november 2009, 17:00 uur
Ben ik het niet mee eens. Dit was gewoon een foutje, ik heb nooit de bedoeling gehad op New Dawn Fades te stemmen. Het ging helemaal per ongeluk. Ik vind dat je dat niet kan vergelijken met een doelpunt. Als het per ongeluk mis gaat, moet je dat kunnen corrigeren naar mijn mening.
En anders zou ik m'n favoriete JD-nummer eruit stemmen.
Maar als er nu veel mensen vinden dat het eerlijker is om New Dawn Fades door te laten gaan oid, dan pas ik me daar natuurlijk aan aan.
Maar als er nu veel mensen vinden dat het eerlijker is om New Dawn Fades door te laten gaan oid, dan pas ik me daar natuurlijk aan aan.
0
geplaatst: 4 november 2009, 17:02 uur
4-6
En New Dawn Fades blijft voor mij de winnaar hoor
Genoeg drijfveren aanwezig om de battle nog een keer te laten plaatsvinden,lijkt me

En New Dawn Fades blijft voor mij de winnaar hoor

Genoeg drijfveren aanwezig om de battle nog een keer te laten plaatsvinden,lijkt me

0
geplaatst: 4 november 2009, 17:08 uur
Arrie schreef:
Ben ik het niet mee eens. Dit was gewoon een foutje, ik heb nooit de bedoeling gehad op New Dawn Fades te stemmen. Het ging helemaal per ongeluk. Ik vind dat je dat niet kan vergelijken met een doelpunt. Als het per ongeluk mis gaat, moet je dat kunnen corrigeren naar mijn mening.
Maar als er nu veel mensen vinden dat het eerlijker is om New Dawn Fades door te laten gaan oid, dan pas ik me daar natuurlijk aan aan. Het bizarre blijft gewoon dat door dat langer openstaan van net dat paar die beslissing zo uitviel; en dat is gewoon oneerlijk, ook al is het zgn 'ongelukkige samenloop van omstandigheden'. Alle andere paren zijn ook niet opnieuw opengezet, omdat ik er pas laat vanaf wist en deelnam- want zoals gezegd er moet ook gewerkt worden.
Ik vind dit geen reële representatie

0
geplaatst: 4 november 2009, 17:11 uur
Jongens, het is maar een spelletje. We gaan gewoon door.
(edit: dat bedoel ik dus GrafG)
0
geplaatst: 4 november 2009, 17:22 uur
Chameleon Day schreef:
Als herroepen kan, haal dan mijn laatste stem er maar uit; 't gaat om het principe van herroepen en de invloed op processen - dan haak ik af !
0
geplaatst: 4 november 2009, 17:25 uur
Jeetje, je lijkt wel een vrouw. Die zeuren ook zo om pietluttigheden 

0
geplaatst: 4 november 2009, 17:25 uur
Mjuman schreef:
Het bizarre blijft gewoon dat door dat langer openstaan van net dat paar die beslissing zo uitviel; en dat is gewoon oneerlijk, ook al is het zgn 'ongelukkige samenloop van omstandigheden'. Alle andere paren zijn ook niet opnieuw opengezet, omdat ik er pas laat vanaf wist en deelnam- want zoals gezegd er moet ook gewerkt worden.
(quote)
Het bizarre blijft gewoon dat door dat langer openstaan van net dat paar die beslissing zo uitviel; en dat is gewoon oneerlijk, ook al is het zgn 'ongelukkige samenloop van omstandigheden'. Alle andere paren zijn ook niet opnieuw opengezet, omdat ik er pas laat vanaf wist en deelnam- want zoals gezegd er moet ook gewerkt worden.
Ja, ik snap dat ook wel. Er valt voor beide kanten wel wat te zeggen, dat is het probleem.
Mjuman, ik probeer dit echt zo eerlijk mogelijk te maken, hoor, maar over dit zijn blijkbaar de meningen verdeeld. Om dan nou meteen te stoppen met de KO, vind ik wat overdreven.
0
geplaatst: 4 november 2009, 17:29 uur
Voer datzelfde paar dan gewoon nog een keer op (als een herkansing) - kijken we hoe dat uitpakt, blijft de uitslag dan gelijk - kan ik daarmee leven.
@Grafgantz - zijn de vrouwen in de USA anders?
@Grafgantz - zijn de vrouwen in de USA anders?
0
geplaatst: 4 november 2009, 17:29 uur
Toch jammer voor het verloop van deze KO. Mjuman komaan doe gewoon verder... het is jammer maar daarvoor moeten we toch geen al te serieuze discussie over hebben...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.