MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
Mjuman schreef:
Voer datzelfde paar dan gewoon nog een keer op (als een herkansing) - kijken we hoe dat uitpakt, blijft de uitslag dan gelijk - kan ik daarmee leven.

Dat lijkt me een prima oplossing.

2-1

Arrie, ok!

4-1

(En dan doen we hierna The Eternal vs New Dawn Fades maar opnieuw)

Iedereen tevreden

Wat een flauwekul zeg! Ik doe niet aan die stemronde mee. Wat een gezeur.

Als je echt per ongeluk verkeerd hebt gestemd moet je dat nmm tijdens de betreffende stemronde gewoon kunnen herroepen. Het is immers een foutje. Daar moet je niet moeilijk over doen. Het zijn geen nationale verkiezingen!

Wel vind ik dat herroeping alleen mogelijk moet zijn zolang de betreffende stemronde nog loopt, dus zolang er nog geen battle tussen twee nieuwe nummers begonnen is. Anders is het einde zoek.

Tussen de laatste post (waarmee in feite de '5' was volgemaakt) en het herroepen zat 23 minuten - je moest eens weten wat een mens allemaal in 23 minuten kan doen, zoals een nieuw paar opvoeren.

barrett schreef:
Iedereen tevreden

Niet dus... Ik doe m'n best om iedereen tevreden te krijgen, maar dat is niet makkelijk.

Chameleon Day schreef:
Het zijn geen nationale verkiezingen!

Nee, dit lijken meer de Amerikaanse.

itchy schreef:
(quote)

Nee, dit lijken meer de Amerikaanse.

Hehe idd , laten we gewoon opnieuw stemmen en niet zeuren...
Het zijn allebei sterke nummers dus verliezen doen we allemaal...

Maar dat opnieuw stemmen vind ik dus gezeur...voor zo'n spelletje.

Voor mij hoeft het ook niet speciaal maar het is nu zo...

Ik snap het niet, daarjuist was het tot 5 met één verschil? Maar er is toch altijd 1 verschil? Dus wat wordt er juist mee bedoelt dan?

Er speelt een andere discussie - maar het gaat niet goed we springen van 6-2 naar 5-3 (Cygnus) en dat klopt niet.

Even een correctie mbt D-ark. Stand is:

6-4

Ruby1966
7-4

Devoo schreef:
Ik snap het niet, daarjuist was het tot 5 met één verschil? Maar er is toch altijd 1 verschil? Dus wat wordt er juist mee bedoelt dan?

Met 1 verschil moet er minimaal 1 verschil zijn om te winnen, en met 2 verschil moet er minimaal 2 verschil zijn om te winnen.

Bijvoorbeeld, als het tot de 5 gaat, bij de stand: 5-4
In het geval van 1 verschil heeft de linker gewonnen, in het geval van 2 verschil niet. Wel bij 6-4

20. The Eternal vs New Dawn Fades doen we nu dus eerst opnieuw

1-0

Ruby1966
2-0

(onder protest, want blijf het onzin vinden om het opnieuw te doen)

Sheplays
3-2

Zonder protest

3-3 New Dawn Fades

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.