MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:

4-4-2-1-0

johannesA
5-4-2-1-0

5-5-2-1-0

5-5-3-1-0

5-6-3-1-0

5-7-3-1-0

Atrocity Exhibition vs Love Will Tear Us Apart vs Heart & Soul vs Day of the Lords vs Decades

5-8-3-1-0

Volgens mij is deze ronde hiermee gedaan... exit LWTUA.

We houden 4 fantastische halve finalisten over!

Ben er wel blij mee dat LWTUA eruit ligt. Dat nummer staat altijd bovenaan lijstjes (de MuMe-ladder enzo) terwijl JD zoveel betere nummers heeft naar mijn mening. Was bang dat dat nummer deze keer ook zou winnen, maar hij ligt er al uit!

1. Atrocity Exhibition vs Heart & Soul
2. Day of the Lords vs Decades

Tot de 10, 2 verschil

1. Atrocity Exhibition vs Heart & Soul

0-1

Heart & Soul is van deze vier mijn favoriet, geweldig nummer!

Lukk0
1-2

wijsneus
2-4

Arrie schreef:
Ben er wel blij mee dat LWTUA eruit ligt. Dat nummer staat altijd bovenaan lijstjes (de MuMe-ladder enzo) terwijl JD zoveel betere nummers heeft naar mijn mening.

Kan ik me wel goed in vinden, maar het hoogst genoteerde Joy Division-nummer in de MuMe-ladder was vorig jaar Decades (in de top 10 dacht ik).

herman schreef:
(quote)

Kan ik me wel goed in vinden, maar het hoogst genoteerde Joy Division-nummer in de MuMe-ladder was vorig jaar Decades (in de top 10 dacht ik).

In 2007 was het wel Decades, in 2008 stond Love Will Tear Us Apart geloof ik hoger.

Ik heb het maar even opgezocht. In 2008 stond LWTUA 4e en Decades 12e.

Vlgns mij zitten we aan de 10 - die van CD was de tweede 9

2. Day of the Lords vs Decades

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.