MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:

herman schreef:
Denk het wel. Hoe werkt dat eigenlijk in andere KO's? Is dat 24 uur na de laatste stem of 24 uur na het begin van de KO?

24 uurs regel houd wat mij betreft in dat de battle 24 uur na plaatsing word gewonnen door het nummer dat op dat moment de meeste punten heeft. Bij gelijk aantal punten wint de battle die het laatst op voorsprong stond.

2. Take These Hands and Throw Them in the River vs. Tho You Are Gone I Still Often Walk W/ You

0-1

Ruby1966
1-2

2-2

thelion schreef:
24 uurs regel houd wat mij betreft in dat de battle 24 uur na plaatsing word gewonnen door het nummer dat op dat moment de meeste punten heeft. Bij gelijk aantal punten wint de battle die het laatst op voorsprong stond.

Okay, laten we dat dan ook hier maar hanteren.

Lukk0
3-2

iemand de beslissende assist?

Mss dat ik dadelijk even kan luisteren.

Edit: ben nu aan het luisteren....die nummers zijn zo lang.

4-5

Duidelijk. Fraai nummer.

3. Teddy Roosevelt's Guns vs. Broken Chords Can Sing a Little

Ruby1966
0-1

4. Could've Moved Mountains... vs. Ring Them Bells (Freedom Has Come and Gone)

2-1 natuurlijk

en Teddy Roosevelt's Guns eruit

Lukk0
3-2

3-3 erg mooi

Ruby1966
3-4

Ruby1966
5. Sisters! Brothers! Small Boats of Fire Are Falling from the Sky! vs. 13 Angels Standing Guard 'Round the Side of Your Bed

Ruby1966
0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.