MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:

Ruby1966
3-0

speranza
6-0

15. Broken Chords Can Sing a Little vs. Hang on to Each Other

Lukk0
2-0

Ruby1966
3-0

4-1 *zoekt smiley die met vuist op tafel slaat

16. Tho You Are Gone I Still Often Walk W/ You vs. Built Then Burnt (Hurrah! Hurrah!)

1-0

speranza
2-0

Ruby1966
4-0

Lukk0
herman schreef:
Ik stel voor dat we de stemmen van Speranza van nu af aan negeren, vind het behoorlijk irritant wanneer iemand zo de boel komt verzieken. Ik heb hem een bericht gestuurd om te vragen of hij ueberhaupt wel bekend is met de muziek...

Geldt dit nog, of nemen we ze nu wel mee?

5-0 (anders 4-0, hangt van bovenstaande vraag af)

Speranza heeft contact met mij opgenomen, die Freitzen/Rammstein opmerking had hij geplaatst omdat hij met meerdere KO's tegelijk bezig was en even de draad kwijt was. Een correctie was wmb wel op zijn plaats geweest, maar laten we zijn stemmen maar weer meenemen.

Ik zal zo de volgende ronde plaatsen.

Lukk0
Ok, van mijn kant dan excuses voor de (indirecte en onterechte) beschuldiging richting speranza.

herman schreef:
Ik zal zo de volgende ronde plaatsen.

Er kwam even wat tussendoor.

Ronde 2, nog steeds tot de 5 (1 verschil) :

1. Stumble Then Rise on Some Awkward Morning vs. God Bless Our Dead Marines
2. Take These Hands and Throw Them in the River vs. Tho You Are Gone I Still Often Walk W/ You
3. Teddy Roosevelt's Guns vs. Broken Chords Can Sing a Little
4. Could've Moved Mountains... vs. Ring Them Bells (Freedom Has Come and Gone)
5. Sisters! Brothers! Small Boats of Fire Are Falling from the Sky! vs. 13 Angels Standing Guard 'Round the Side of Your Bed
6. Mountains Made of Steam vs. Movie (Never Made)
7. Sit in the Middle of Three Galloping Dogs vs. Sow Some Lonesome Corners So Many Flowers Bloom
8. C'mon Come On (Loose an Endless Longing) vs. Microphones in the Trees

1. Stumble Then Rise on Some Awkward Morning vs. God Bless Our Dead Marines

0-1

erg lastig, ze ontlopen elkaar niet erg veel. de nummer 9 en 6 uit mijn ASMZ-top 10.

Ruby1966
1-1

Lukk0
3-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:38 uur

geplaatst: vandaag om 01:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.