Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2009, 20:45 uur
Dit vind ik dus allebei enorme draken 
1-1 dan maar, alhoewel ik dit nummer altijd skip als het voorbij komt op een verzamelaar.
Heb geloof ik beetje haat/liefde-verhouding met ELO

1-1 dan maar, alhoewel ik dit nummer altijd skip als het voorbij komt op een verzamelaar.
Heb geloof ik beetje haat/liefde-verhouding met ELO

0
geplaatst: 16 december 2009, 22:26 uur
0
geplaatst: 16 december 2009, 22:38 uur
Ze hebben, zeker later, toch wel een flink aantal vreselijke nummers gemaakt
gelukkig maar weer dat smaken verschillen want Waterfall is voor mij zo'n nummer waar jij hebt over hebt

1-1
0
geplaatst: 16 december 2009, 22:52 uur
Alle begrip. Waterfall is redelijke kitch en behoorlijk fout, maar heb ik altijd een leuk nummer gevonden.
Bovendien ga ik er vanuit dat het nummer niet meer dan 1 stem gaat krijgen en er gewoon uit zal liggen tegen het ijzersterke Boy Blue. Al weet je maar nooit, want Rock 'N Roll is King is ook gewoon door en dat is pas echt een vreselijk nummer
Wel leuk dat Daybreaker door is. Dat was nu zo'n nummer waarvan ik verwachte dat het tegen welk willekeurig ander nummer er in de eerste ronde uit zou vliegen.
Bovendien ga ik er vanuit dat het nummer niet meer dan 1 stem gaat krijgen en er gewoon uit zal liggen tegen het ijzersterke Boy Blue. Al weet je maar nooit, want Rock 'N Roll is King is ook gewoon door en dat is pas echt een vreselijk nummer

Wel leuk dat Daybreaker door is. Dat was nu zo'n nummer waarvan ik verwachte dat het tegen welk willekeurig ander nummer er in de eerste ronde uit zou vliegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.