MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
Benno
2-0

Mijn favoriete nummer van de "late Cash".

Zorin
2-1

Benno schreef:
Mijn favoriete nummer van de "late Cash".

Niet mijn absolute favoriet (wel top10 materiaal), maar wel het nummer waardoor ik me echt voor Johnny Cash ging interesseren.

Benno
Kees-Jan schreef:
(quote)

Niet mijn absolute favoriet (wel top10 materiaal), maar wel het nummer waardoor ik me echt voor Johnny Cash ging interesseren.

Voor mij was dat Hurt, ik kende Cash alleen van naam voordat ik die clip voorbij zag komen op MTV. Ik kocht vervolgens de verkeerde American Recordings - de eerste - in de winkel. De laatste tijd vind ik Delia's Gone het beste, maar dat kan ook over een paar weken weer anders zijn...

1-1 allebei schitterend

Benno
1-2

Zorin
1-4

Zorin
2-0

Zorin
0-2

Benno
1-2

Zorin
3-1

excuses; ik zie nu dat ik mijn stem bij de verkeerde had gezet. Mijn stem gaat dus naar The Beast In Me.

It Ain't Me Babe vs. I Walk the Line

0-1

Zorin
0-2

0-4

It Ain't Me Babe past ook veel beter bij Bob Dylan.

23. Sunday Morning Coming Down vs. Hurt

Uitermate spijtige loting voor Sunday Morning Coming Down.
Maar mijn stem gaat wel naar deze underdog:

1-0

Zorin
1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.