MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:

tangmaster
0-2

deric raven schreef:

( die humor van Orbit , waar ken ik die avatar toch van? )

De clip is sowieso één van de beste clips ooit gemaakt! Maar het nummer Didgeridoo heeft bij mij net wat meer geschiedenis en gevoel mee. Maar visueel is Come To Daddy denk ik wel goed verankerd in mijn systeem ja..

1-7

On afgeserveerd tegen Windowlicker

Ik had nog wel ingezet op een finale On - Heliosphan. Vind het toch wel verrassend dat Windowlicker er nog in zit.

Didgeridoo is natuurlijk het beste nummer, maar het beste nummer wint het vrijwel nooit in een k.o.. Heb daar vrede mee.

1. Come to Daddy [Pappy Mix] vs. Windowlicker
2. 4 vs. Heliosphan

Tot 7, 1 verschil

1. Come to Daddy [Pappy Mix] vs. Windowlicker

0-1

Zorin
3-4

3-5

Come to Daddy moet het toch vooral van de beeld+geluid combinatie hebben, terwijl Windowlicker evengoed op zichzelf staat.

Come to Daddy heb ik nog nooit gezien; het nummer staat dus even goed op zichzelf.

Gyzzz schreef:
3-5

Come to Daddy moet het toch vooral van de beeld+geluid combinatie hebben, terwijl Windowlicker evengoed op zichzelf staat.

Windowlicker moet het net zo goed van beeld+geluid hebben.. verder zijn er betere nummers van Richard D James

Ja, beetje jammer dat een van deze de finale haalt. Moet wel zeggen dat de clip van Come to Daddy een van de beste is die ik ken, maar het nummer zelf is niet zo'n hoogvlieger.

4-7

2. 4 vs. Heliosphan

0-1

Zorin
0-2

1-3 mijn 2 favorieten van Aphex Twin, Alleen was ik aan '4' echt verslaafd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:56 uur

geplaatst: vandaag om 23:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.