Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 00:42 uur
De clip is sowieso één van de beste clips ooit gemaakt! Maar het nummer Didgeridoo heeft bij mij net wat meer geschiedenis en gevoel mee. Maar visueel is Come To Daddy denk ik wel goed verankerd in mijn systeem ja..

0
geplaatst: 8 oktober 2010, 01:53 uur
1-7
On afgeserveerd tegen Windowlicker
Ik had nog wel ingezet op een finale On - Heliosphan. Vind het toch wel verrassend dat Windowlicker er nog in zit.
On afgeserveerd tegen Windowlicker

Ik had nog wel ingezet op een finale On - Heliosphan. Vind het toch wel verrassend dat Windowlicker er nog in zit.
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 03:22 uur
Didgeridoo is natuurlijk het beste nummer, maar het beste nummer wint het vrijwel nooit in een k.o.. Heb daar vrede mee.
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 14:58 uur
1. Come to Daddy [Pappy Mix] vs. Windowlicker
2. 4 vs. Heliosphan
Tot 7, 1 verschil
2. 4 vs. Heliosphan
Tot 7, 1 verschil
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 16:44 uur
3-5
Come to Daddy moet het toch vooral van de beeld+geluid combinatie hebben, terwijl Windowlicker evengoed op zichzelf staat.
Come to Daddy moet het toch vooral van de beeld+geluid combinatie hebben, terwijl Windowlicker evengoed op zichzelf staat.
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 16:58 uur
Come to Daddy heb ik nog nooit gezien; het nummer staat dus even goed op zichzelf.
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 19:36 uur
Gyzzz schreef:
3-5
3-5
Windowlicker moet het net zo goed van beeld+geluid hebben.. verder zijn er betere nummers van Richard D James

0
geplaatst: 8 oktober 2010, 19:45 uur
Ja, beetje jammer dat een van deze de finale haalt. Moet wel zeggen dat de clip van Come to Daddy een van de beste is die ik ken, maar het nummer zelf is niet zo'n hoogvlieger.
4-7
4-7
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 20:34 uur
1-3 mijn 2 favorieten van Aphex Twin, Alleen was ik aan '4' echt verslaafd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.