Muziek / Muziekgames / Noem het beste album uit de top 10 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2011, 19:38 uur
Ferre Clabau schreef:
Toch blijf ik het een nonsens argument vinden...
Als jij het wil, steek ik gerust 'effe Some Tweetlove; Carol Of Harvest; The Pritty Boyz; Handcrafted; Alfheimr; Kolk; thisquietarmy; The Tear Garden; Koenjihyakkei en Reelones in m'n top 10 - topplaten van zeer interessante bands, maar GY!BE en Slint blijven onevenaarbaar; en dat is waarschijnlijk voor de meesten zo met een 'voorspelbare' top 10.
(quote)
Toch blijf ik het een nonsens argument vinden...
Als jij het wil, steek ik gerust 'effe Some Tweetlove; Carol Of Harvest; The Pritty Boyz; Handcrafted; Alfheimr; Kolk; thisquietarmy; The Tear Garden; Koenjihyakkei en Reelones in m'n top 10 - topplaten van zeer interessante bands, maar GY!BE en Slint blijven onevenaarbaar; en dat is waarschijnlijk voor de meesten zo met een 'voorspelbare' top 10.
Ik gaf dan ook geen argument, ik gaf een mening
Iedereen mag luisteren wat hij wilt, maar ik heb ook vaak de indruk dat iedereen hier op de duur een 'MuMe'-top tien krijgt. Ik doe daar zelf ook aan mee, besef ik. Eigenlijk heb ik ook veel tegenargumenten voor mijn eigen betoog, dus ik zal het maar laten.
0
Yann Samsa
geplaatst: 17 juni 2011, 21:07 uur
Miles Davis - Kind Of Blue
Geen zin om 'es Amenra (
) in je top 10 te plaatsen? 

Geen zin om 'es Amenra (
) in je top 10 te plaatsen? 
bennerd schreef:
Eigenlijk heb ik ook veel tegenargumenten voor mijn eigen betoog, dus ik zal het maar laten.
Eigenlijk heb ik ook veel tegenargumenten voor mijn eigen betoog, dus ik zal het maar laten.

0
geplaatst: 17 juni 2011, 21:20 uur
Amen Ra staat nog op mijn kilometers lange lijst, dus die komt wel nog eens langs. Waarschijnlijk na ze eens live meegemaakt te hebben. Maar ik heb het over het algemeen niet op die post-metal.
Slint - Spiderland
Slint - Spiderland
0
geplaatst: 22 juni 2011, 20:46 uur
AC/DC - Back in Black
goede top 10 maar niet verrassend, maar wel weer voor een jonge gast.
goede top 10 maar niet verrassend, maar wel weer voor een jonge gast.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.