Muziek / Muziekgames / 96/97 ko
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 01:02 uur
herman schreef:
9-5, sorry... zoveel verschil tussen deze versie en het origineel zit er trouwens toch ook weer niet, Orbit? zit alleen maar een breakbeat onder en hij is wat sneller
9-5, sorry... zoveel verschil tussen deze versie en het origineel zit er trouwens toch ook weer niet, Orbit? zit alleen maar een breakbeat onder en hij is wat sneller

Nou, er zit toch aanzienlijk meer power en sterkere tekst in het origineel herman.. Van Halen is vintage metal, en dit is één van hun sterkste nummers. Maar misschien zegt jou dat niks.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 01:37 uur
orbit schreef:
Nou, er zit toch aanzienlijk meer power en sterkere tekst in het origineel herman.. Van Halen is vintage metal, en dit is één van hun sterkste nummers. Maar misschien zegt jou dat niks.
Tsja, ik kwam er pas een jaar of twee geleden achter dat het een cover was.

Ik vind de versie van Halen wel goed trouwens. Het is niet echt mijn ding, maar gewoon wel een prima nummer.

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 01:52 uur
herman schreef:
Ik vind de versie van Halen wel goed trouwens. Het is niet echt mijn ding, maar gewoon wel een prima nummer.
(quote)

"Ain't Talkin' Bout Love. My Love is Rotten To The Core!! Like I Told You Before,.. before, before and before!"
Nouja, ik snap dat het je kopje thee niet is, maar het origineel is wel zevenmijlslaarzen beter dan deze slappe verwaterde DnB-adaptatie. Street Spirit is overigens ook erg mooi, dat zou voor mij echt een breinkraker vormen..

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:33 uur
7-7
Dit The Verve nummer is net zogoed gedateerd op een niet geweldige manier als Faithless vind ik.
Dit The Verve nummer is net zogoed gedateerd op een niet geweldige manier als Faithless vind ik.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:57 uur
2-4
2 enorme dance-klassiekers, maar Underworld is toch wel een stuk beter...
2 enorme dance-klassiekers, maar Underworld is toch wel een stuk beter...
* denotes required fields.