MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 96/97 ko

zoeken in:

Ruby1966
3-0

herman schreef:
9-5, sorry... zoveel verschil tussen deze versie en het origineel zit er trouwens toch ook weer niet, Orbit? zit alleen maar een breakbeat onder en hij is wat sneller

Nou, er zit toch aanzienlijk meer power en sterkere tekst in het origineel herman.. Van Halen is vintage metal, en dit is één van hun sterkste nummers. Maar misschien zegt jou dat niks.

orbit schreef:
Nou, er zit toch aanzienlijk meer power en sterkere tekst in het origineel herman.. Van Halen is vintage metal, en dit is één van hun sterkste nummers. Maar misschien zegt jou dat niks.

Tsja, ik kwam er pas een jaar of twee geleden achter dat het een cover was.

Ik vind de versie van Halen wel goed trouwens. Het is niet echt mijn ding, maar gewoon wel een prima nummer.

5-2 Allebei niet veel.

herman schreef:
(quote)

Tsja, ik kwam er pas een jaar of twee geleden achter dat het een cover was.

Ik vind de versie van Halen wel goed trouwens. Het is niet echt mijn ding, maar gewoon wel een prima nummer.

"Ain't Talkin' Bout Love. My Love is Rotten To The Core!! Like I Told You Before,.. before, before and before!"

Nouja, ik snap dat het je kopje thee niet is, maar het origineel is wel zevenmijlslaarzen beter dan deze slappe verwaterde DnB-adaptatie. Street Spirit is overigens ook erg mooi, dat zou voor mij echt een breinkraker vormen..

Legan
6-2

7-7

Dit The Verve nummer is net zogoed gedateerd op een niet geweldige manier als Faithless vind ik.

3 energy 52 - café del mar vs. underworld - born slippy

0-1

2-3 Underworld is a bit overrated.

2-4

2 enorme dance-klassiekers, maar Underworld is toch wel een stuk beter...

2-5 die van Underworld blijft beter overeind

tondeman
2-7

Gast
geplaatst: vandaag om 09:11 uur

geplaatst: vandaag om 09:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.