Muziek / Muziekgames / Psychedelische Rock (jaren '60) KO
zoeken in:
0
Legan
geplaatst: 26 juli 2008, 08:02 uur
Psychedelische Rock... Voor mij een vreselijke subgenre, op sommige bands/albums/nummers na. Maar ik zal mijn best doen, en misschien leer ik het nog weleens waarderen door deze KO (not
).
4-3
).4-3
0
geplaatst: 26 juli 2008, 12:59 uur
Legan schreef:
Psychedelische Rock... Voor mij een vreselijke subgenre, op sommige bands/albums/nummers na. Maar ik zal mijn best doen, en misschien leer ik het nog weleens waarderen door deze KO (not
).
).En toch ken je deze albums? Music Emporium heeft maar 5 stemmen op MuMe. Plastic Cloud (uit de vorige match) heeft er zelfs maar 2. Dus deze KO loopt sneller dan ik had gedacht. Onderschat ik de MuMe'ers? Of stemmen julie zomaar wat, zoals viking?

0
geplaatst: 26 juli 2008, 13:02 uur
Volgens mij klopt de stand ook niet, bij De Leeuw ging er iets mis.
0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2008, 13:20 uur
Het is wel een beetje ongelukkig dat de tweede ronde bestond uit twee singles (Ogden's Nut Gone Flake en Waiting For The Sun).
Ik ben er in dat rondje ook ingetrapt.
*edit: mijn stem kan ik niet weghalen
0
geplaatst: 26 juli 2008, 13:23 uur
Jesusfreen schreef:
Nee hoor heb mijn stem verwijderd,mijn excuses hiervoor

0
geplaatst: 26 juli 2008, 13:26 uur
Correcte stand
4 Music Emporium - Music Emporium vs. Arzachel - Arzachel
3-2
3-2
0
geplaatst: 26 juli 2008, 13:27 uur
Sheplays schreef:
Het is wel een beetje ongelukkig dat de tweede ronde bestond uit twee singles (Ogden's Nut Gone Flake en Waiting For The Sun).
(quote)
Mja, het is ook mijn fout, omdat ik het 'albums' niet in de titel heb gezet

0
geplaatst: 26 juli 2008, 14:17 uur
Toon1 schreef:
En toch ken je deze albums? Music Emporium heeft maar 5 stemmen op MuMe. Plastic Cloud (uit de vorige match) heeft er zelfs maar 2. Dus deze KO loopt sneller dan ik had gedacht. Onderschat ik de MuMe'ers? Of stemmen julie zomaar wat, zoals viking?

(quote)
En toch ken je deze albums? Music Emporium heeft maar 5 stemmen op MuMe. Plastic Cloud (uit de vorige match) heeft er zelfs maar 2. Dus deze KO loopt sneller dan ik had gedacht. Onderschat ik de MuMe'ers? Of stemmen julie zomaar wat, zoals viking?

Hoi Toon
Van alle bands die tot dusver zijn voorbijgekomen heb ik in de veronderstelling dat het om een single ko ging de nummers beluisterd.Van Plastic Cloud en Nazz kon ik de nummers echter niet vinden en heb daarom meerdere nummers van beide beluisterd .En omdat er niet veel vaart in de ko zat toen bij hoge uitzondering een keus gemaakt. Bij Now and Them heb ik via .... wat gepindakaast en dacht ik beet te hebben maar moet het een ander nummer van het album Now And Them geweest zijn,hetzelfde gold voor Arzachel.No Way Out,Ogden's Nut Gone Flake,Waiting For the Sun zijn volgens mij reguliere singles.Bij The Music Emporium- The Music Emporium (youtube)kwam ik uit op Nam Myoho in de veronderstelling dat dit de single moest zijn( mijn aziatische taal is niet zo goed)De meeste verwarring is dan ook ontstaan uit mijn geringe kennis van de psychedelische rock, en het niet goed lezen van het start topic.Wat mede te maken kan hebben met ernstige gezondheidsperikelen van dierbaren in mijn naaste omgeving.De voor mij onbekende nummers die ik tot dusver heb beluisterd ,hebben zeker de potentie om uit te groeien tot echte pareltjes. Ga dan ook zeker dit genre doorspitten.
Groet the viking
0
Legan
geplaatst: 26 juli 2008, 15:30 uur
Toon1 schreef:

Ik ben altijd al van mening geweest dat je van alles moet (blijven) proeven door heel je leven heen. Of het nu gaat om muziek, films, boeken, eten, ... Alleen maar omdat iets je niet bevalt, hoef je je gezicht er niet vanaf te wenden voor de rest van je leven En toch ken je deze albums? Music Emporium heeft maar 5 stemmen op MuMe. Plastic Cloud (uit de vorige match) heeft er zelfs maar 2. Dus deze KO loopt sneller dan ik had gedacht. Onderschat ik de MuMe'ers? Of stemmen julie zomaar wat, zoals viking?

.Wat betreft de stemmen... Het toevoegen daarvan staat bij mij op een heeeeeeeeeeeeel laag pitje en daar zie ik dit jaar geen verandering in komen
./edit: natuurlijk helpt het ook dat ik de jaren '60/'70 zie als het Walhalla van de muziek en (blues)rock mijn favogenre is
.
0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2008, 15:38 uur
Ik had beter moeten lezen.
Het is wel jammer, Toon1, ik heb maar weinig van de albums in je lijst en aangezien ik niet aan pindakazen doe ga ik dit niet redden.

0
geplaatst: 26 juli 2008, 17:26 uur
voor de reacties.Maar omdat sommige platen zo onbekend zijn, heb ik die 48 uurs-regel ingesteld. Net zoals de jazz-KO (ik dacht dat deze KO bij sommige matches even traag zou verlopen). Nou ja, we zien wel hoe ie verder verloopt
.
0
geplaatst: 27 juli 2008, 13:46 uur
3-3 wie geeft de beslissende stem?
3-3 wie geeft de beslissende stem?
0
Sheplays
geplaatst: 27 juli 2008, 14:26 uur
Kunnen we deze leuke KO niet naar een singles battle omzetten?
0
geplaatst: 27 juli 2008, 14:28 uur
Sheplays schreef:
Lol, als deze KO afgelopen is kunnen we misschien een singles KO maken

0
Legan
geplaatst: 28 juli 2008, 08:33 uur
5 Traffic - Traffic vs. Cromagnon - Orgasm
4-0 Cromagnon zei mij totaal niets dus daar moest ik even achteraan
4-0 Cromagnon zei mij totaal niets dus daar moest ik even achteraan
0
tondeman
geplaatst: 28 juli 2008, 15:15 uur
Legan schreef:
5 Traffic - Traffic vs. Cromagnon - Orgasm