MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1991

zoeken in:
stuart
Gajarigon schreef:
Wat een verrassing

Nou, dat vind ik niet; het is maar een spelletje, maar het zal toch niet zo wezen dat die schare fans allemaal op zo' n 'lawaai' album als Loveless stemmen Bij Nevermind kun je tenminste horen wat voor akkoorden er gespeeld wordt, dat kan ik van Loveless niet zeggen. (hebben ze waarschijnlijk bewust gedaan )

Dwejkk_ schreef:
9-11 MA (maar maakt niet meer uit)

Finale: ronde 7 tot 9 2 verschil

My Bloody Valentine - Loveless vs. Nirvana - Nevermind

Vergeten te stemmen.

Gelukkig heeft Nirvana gewonnen.......

stuart schreef:
(quote)

Nou, dat vind ik niet; het is maar een spelletje, maar het zal toch niet zo wezen dat die schare fans allemaal op zo' n 'lawaai' album als Loveless stemmen Bij Nevermind kun je tenminste horen wat voor akkoorden er gespeeld wordt, dat kan ik van Loveless niet zeggen. (hebben ze waarschijlijk bewust gedaan )

Voor avontuur moeten we bij jou niet aankloppen he?

Jammr dat zo'n standaard rockwerkje van een meesterwerk als Loveless wint trouwens. Was er weer eens niet tijdig bij het tij te keren.

stuart schreef:
(quote)

Nou, dat vind ik niet; het is maar een spelletje, maar het zal toch niet zo wezen dat die schare fans allemaal op zo' n 'lawaai' album als Loveless stemmen Bij Nevermind kun je tenminste horen wat voor akkoorden er gespeeld wordt, dat kan ik van Loveless niet zeggen. (hebben ze waarschijlijk bewust gedaan )

echt

stuart
Een beetje humor Orbit en Toon ; niet zo kinderachtig, omdat jullie favoriet niet wint. Het is maar een spelletje. (ik reageer met mijn opmerking een beetje op 'fans' die tijdens een spelletje hun ongenoegen over de stand spuien )

Gast
geplaatst: vandaag om 06:09 uur

geplaatst: vandaag om 06:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.