Muziek / Muziekgames / Songtitels-link
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2008, 12:45 uur
Zie net dat ik te laat heb gereageer op Mjumans link, ik zal mijn bericht verwijderen, maar dan klopt de volgorde niet meer.
0
stuart
geplaatst: 29 september 2008, 12:51 uur
Begin met een nummer van Aerosmith...Game On (again)...
0
geplaatst: 29 september 2008, 14:05 uur
itchy schreef:
Zullen we stoppen met covers linken? Da's zo makkelijk.
Zullen we stoppen met covers linken? Da's zo makkelijk.
Soms is het wel leuk om te zien wie bepaalde nummers klaarblijkelijk gecovered heeft. En dat het makkelijk is ... ach het houdt de snelheid er in.
0
geplaatst: 29 september 2008, 14:12 uur
stuart schreef:
Neeeeee! Niet weer Aerosmith!!!! Volgens mij is dat nu wel de meest gelinkte band! Ik stel voor om vanaf nu Aerosmith minstens een maand te verbieden!!!!!!!!!!!!!! (En Def Leppard ook!)
0
geplaatst: 29 september 2008, 14:18 uur
Mainstream rock iha dan!
Waarom *alle* covers verbieden? Patty Smith's "Because the Night" overtreft de uitvoering van The Boss zeker met 35 cm.
Waarom *alle* covers verbieden? Patty Smith's "Because the Night" overtreft de uitvoering van The Boss zeker met 35 cm.
0
stuart
geplaatst: 29 september 2008, 15:04 uur
Human League - Open Your Heart
Madonna - Open Your Heart
Madonna - Open Your Heart
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:07 uur
Flying Lizards - Summertime Blues
Eddie Cochran - Summertime Blues
Eddie Cochran - Summertime Blues
0
stuart
geplaatst: 29 september 2008, 16:16 uur
Dit is niet eerlijk....
(Ivm dat we nu al verder zijn)
(Ivm dat we nu al verder zijn)
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:18 uur
Vind ik ook vreemd; de titel zit er namelijk HELEMAAL in (en nog iets xtra - dat dan wel). Maar ik vind dit errrug strak van de meneer van die sla
Dix - que dice?
Dix - que dice?
0
stuart
geplaatst: 29 september 2008, 16:19 uur
Niet te moelijk doen; het is maar een spelletje...
...nog even over artiesten; het spel is songlink , dus wat voor artiest er gebruikt wordt doet er niet toe 
...nog even over artiesten; het spel is songlink , dus wat voor artiest er gebruikt wordt doet er niet toe 
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:21 uur
Ergens in de regels staat dat de titel HELEMAAL identiek moet zijn, en niet één woordje. Maar goed, ik wil mijn link wel weg halen als jullie de fout maar herstellen.
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:22 uur
Peter Godwin - Rendez-vous
Pas de Deux - Rendez-vous
Al 'beurt zee Geurt - wie goat wieter
Pas de Deux - Rendez-vous
Al 'beurt zee Geurt - wie goat wieter
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:26 uur
Nou had ik mijn link al weggehaald. Maar tussen Earth & Fire en Peter Godwin in behoort nog te staan:
Earth & Fire - Gemini
Peter Godwin - Gemini
We gaan nu dus verder bij Pas de Deux
Earth & Fire - Gemini
Peter Godwin - Gemini
We gaan nu dus verder bij Pas de Deux
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:30 uur
´Ruby´ en ´Ruby is the one´ lijken me totaal verschillende titels
Een komma of een extra lidwoord lijkt me nog wel OK, maar meer laten we niet toe. Anders gaat de gemakzucht regeren.
Ik zag ook ergens ´Heroes´ en ´Helden´ .... die vond ik wel leuk en niet gemakzuchtig. Vertalingen 1 op 1 zijn bij uitzondering dan ook toegestaan als ze leuk gevonden zijn.
Een komma of een extra lidwoord lijkt me nog wel OK, maar meer laten we niet toe. Anders gaat de gemakzucht regeren.
Ik zag ook ergens ´Heroes´ en ´Helden´ .... die vond ik wel leuk en niet gemakzuchtig. Vertalingen 1 op 1 zijn bij uitzondering dan ook toegestaan als ze leuk gevonden zijn.
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:30 uur
Sorry guys - za'k nie meer doen hemelaal identiek = hemelaal 

* denotes required fields.