Muziek / Muziekgames / Soul-Hiphop Albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2008, 17:34 uur
J5 door naar 24-uursregel.
Waar zijn al die hiphoppers opeens?
Waar zijn al die hiphoppers opeens?
0
geplaatst: 18 september 2008, 17:34 uur
8. Kanye West - College Dropout (vs.) Hi-Tek - Hi-Teknology
1-0
1-0
0
geplaatst: 18 september 2008, 17:37 uur
Niet alle battles zijn natuurlijk even gemakkelijk, ik denk dat daarom bij de vorige k.o. het aantal users beperkt is gebleven.
1-1
Kanye's album kreeg van mij 3*, Hi-Tek's album kreeg van mij 3,5*.
1-1
Kanye's album kreeg van mij 3*, Hi-Tek's album kreeg van mij 3,5*.
0
|Joël|
geplaatst: 18 september 2008, 19:09 uur
Ik ken vaak één van de twee albums niet goed genoeg, of helemaal niet, om tot een oordeel te komen. Zo ook in dit geval. Wel ken ik deeltje 2 en 3 van deze Hi-Tek-serie en als deel 1 net zo matig is dan mag Kanye dit van mij ruim winnen!
0
geplaatst: 18 september 2008, 23:55 uur
|Joël| schreef:
Ik ken vaak één van de twee albums niet goed genoeg, of helemaal niet, om tot een oordeel te komen.
Ik ken vaak één van de twee albums niet goed genoeg, of helemaal niet, om tot een oordeel te komen.
Zit hier met het zelfde probleem....... Hopelijk in ronde 2 meer bekend werk voor mij.....
0
geplaatst: 19 september 2008, 17:32 uur
Nog 2 minuten om ervoor te zorgen dat Kanye het niet gaat halen...
0
geplaatst: 19 september 2008, 17:35 uur
...helaas
9. The Roots - Phrenology (vs.) Panacea - The Scenic Route
1-0 (4* tegen 3,5*, The Seed 2.0 maakt toch net het verschil)
9. The Roots - Phrenology (vs.) Panacea - The Scenic Route
1-0 (4* tegen 3,5*, The Seed 2.0 maakt toch net het verschil)
0
geplaatst: 19 september 2008, 17:36 uur
ik ken die Panacea niet, dus even op zoek voordat ik stem.
0
geplaatst: 20 september 2008, 20:22 uur
Dat ben ik toch niet met je eens maar toch: 3-0
3* voor Fugees en 2,5* voor Hi-Tek
3* voor Fugees en 2,5* voor Hi-Tek
0
geplaatst: 20 september 2008, 20:32 uur
11. The Pharcyde - Labcabincalifornia (vs.) Hi-Tek - Hi-Teknology 3
1-0
Duh, de albums van tek worden steeds slechter op dit album van hem vond ik alleen My Piano en Time (Hi-Tek en Talib blijft voor mij een goede combinatie) goed. Daarnaast is dat album van The Pharcyde wel heel goed.
1-0
Duh, de albums van tek worden steeds slechter op dit album van hem vond ik alleen My Piano en Time (Hi-Tek en Talib blijft voor mij een goede combinatie) goed. Daarnaast is dat album van The Pharcyde wel heel goed.
0
|Joël|
geplaatst: 20 september 2008, 20:56 uur
Met die KO van net had ik wel mee kunnen doen, maar te laat gezien.
Ik wil nog even zeggen dat alleen het nummer Fu-Gee-La al 999999 maal beter is dan dat hele 2e Hi-Tek album.
Met deze kan ik weer niet meedoen, maar de 3e Hi-Tek is al helemaal belachelijk slecht. Ik kan me daarom niet voorstellen dat die een punt gaat pakken. Alleen "Time" is een sterk nummer, zelfs erg goed, de rest is troep.
Ik wil nog even zeggen dat alleen het nummer Fu-Gee-La al 999999 maal beter is dan dat hele 2e Hi-Tek album.
Met deze kan ik weer niet meedoen, maar de 3e Hi-Tek is al helemaal belachelijk slecht. Ik kan me daarom niet voorstellen dat die een punt gaat pakken. Alleen "Time" is een sterk nummer, zelfs erg goed, de rest is troep.
0
|Joël|
geplaatst: 21 september 2008, 21:14 uur
Gooi die Hi-Tek er gewoon uit, probleem opgelost. 
Er is toch niemand die dat album echt leuk vindt als ik de discussie daar bekijk.

Er is toch niemand die dat album echt leuk vindt als ik de discussie daar bekijk.
0
geplaatst: 21 september 2008, 21:20 uur
The Pharcyde door (24-uurs regeling)
12. Arts the Beatdoctor - Transitions (vs.) Oh No - Exodus into Unheard Rhythms
1-0 (beide erg sterk maar beats 0,5* beter)
12. Arts the Beatdoctor - Transitions (vs.) Oh No - Exodus into Unheard Rhythms
1-0 (beide erg sterk maar beats 0,5* beter)
0
geplaatst: 22 september 2008, 21:22 uur
13. Kanye West - Graduation (vs.) Zap Mama - 7
Ik ken dit werk van Zap Mama niet nog even checken. Ik ken wel een ander album van haar en als dit net zo goed is dan stem ik op haar. Graduation vind ik namelijk maar slecht.
Ik ken dit werk van Zap Mama niet nog even checken. Ik ken wel een ander album van haar en als dit net zo goed is dan stem ik op haar. Graduation vind ik namelijk maar slecht.
* denotes required fields.