MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:
RedLightCityBoy
Oke Rick Ross weg en Shad erbij.

Rick Ross mag er idd wel uit, het probleem is echter dat Shad weer te onbekend is.

Sadistik mag er van mij in en dan gaat Rick Ross uit de lijst.

Rick Ross is veel bekender dan Sadistik, een rapper die weinig mensen kennen en toch niet wint. Ross erin lijkt me logischer, de reden dat ie eruit moet lijkt me alleen omdat ie commercieel is, beetje flauw imo.

RedLightCityBoy
En omdat hij niet echt goed kan rappen in ieder geval minder dan Sadistik.

@MJ, ja dat is waar, maar Rick Ross gaat er sowieso de eerste ronde uit. Sadistik heeft talent en maakt kans op een volgende ronde.

Harco
Treach vind ik overigens wel een hele sterke emcee.

Rhythm & Poetry schreef:
@MJ, ja dat is waar, maar Rick Ross gaat er sowieso de eerste ronde uit. Sadistik heeft talent en maakt kans op een volgende ronde.
Zowel Sadistik als Ross wint niet. Het gaat er in de eerste paar rondes om dat het snel gebeurd, en dat gebeurd met Sadistik minder snel dan met Ross. Ik heb zelf ook eens een K.O. georganiseerd, en geloof me maar dat dat belangrijk is. Beter een wat mindere rapper die veel mensen kennen dan een talent dat vrijwel niemand kent.

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Zowel Sadistik als Ross wint niet. Het gaat er in de eerste paar rondes om dat het snel gebeurd, en dat gebeurd met Sadistik minder snel dan met Ross. Ik heb zelf ook eens een K.O. georganiseerd, en geloof me maar dat dat belangrijk is. Beter een wat mindere rapper die veel mensen kennen dan een talent dat vrijwel niemand kent.

Daarom past iemand als Shad hier ook niet tussen.

Onder andere ja.

RedLightCityBoy
Bizzy Bone is ook wel redelijk bekend bij veel mensen...

Harco
RedLightCityBoy schreef:
Bizzy Bone is ook wel redelijk bekend bij veel mensen...

Ja, ik ben daarmee bezig. Ik vind wel dat er tenminste één rapper Bone-Thugs moet vertegenwoordigen.

Inderdaad, zulke namen moeten er gewoon tussen staan. Dat ze in de ogen van bepaalde mensen wat minder sterk of commercieel zijn is geen reden om ze weg te laten. De grootste kanshebbers staan er toch al lang en breed in dus gaat het grotendeels om een snel verloop van de eerste rondes. En nogmaals: geloof me, dat is héél belangrijk voor een goed verloop van een K.O.

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
Inderdaad, zulke namen moeten er gewoon tussen staan. Dat ze in de ogen van bepaalde mensen wat minder sterk of commercieel zijn is geen reden om ze weg te laten. De grootste kanshebbers staan er toch al lang en breed in dus gaat het grotendeels om een snel verloop van de eerste rondes. En nogmaals: geloof me, dat is héél belangrijk voor een goed verloop van een K.O.

Juist. En als ik iets niet wil, dan is het een langzaam verlopende K.O. We kunnen lekker een K.O. houden met iedereen hun favoriete rappers (waar maar één of twee stemmen bij staan), maar dat gaat gewoon voor geen meter lopen.

Deze kunnen er wat mij betreft uit:
Coolio
Manu
Rahzel

Ik kan me het bijna niet voorstellen. Ik zal wel verkeerd kijken maar ik zie Slimkid3 nergens..

Verder denk ik dat Winne, U-Niq, Pras, Malik B, Twista, Mystikel, Bootie Brown, Imani, Killer Mike, Lord Jamal, en Wyclef Jean bekender zijn dan bv Double. K.

Ennuh, Ali B ook .

Ook zie ik graag MC Serch en Pete Nice hierop terug.En MC Solar!

Eruit: Fredro Starr, Lateef the Truth Speaker, Pep Love, Opio, Ruste Juxx, Cymrshall Law, Goretex, Double K., King Syze, evidence, hasan Salaam, Sabac Red, Casual, Classified en Geologic.

Hypnotick
Niek schreef:
Ik kan me het bijna niet voorstellen. Ik zal wel verkeerd kijken maar ik zie Slimkid3 nergens..

Verder denk ik dat Winne, U-Niq, Pras, Malik B, Twista, Mystikel, Bootie Brown, Imani, Killer Mike, Lord Jamal, en Wyclef Jean bekender zijn dan bv Double. K.

Ennuh, Ali B ook .

Ook zie ik graag MC Serch en Pete Nice hierop terug.En MC Solar!

Eruit: Fredro Starr, Lateef the Truth Speaker, Pep Love, Opio, Ruste Juxx, Cymrshall Law, Goretex, Double K., King Syze, evidence, hasan Salaam, Sabac Red, Casual, Classified en Geologic.

Sabac Red eruit ? wat is dat nou voor gekkigheid. als er iemand in hoort te staan is hij het wel.

Non Phixion is toch wel bekend op de site (de ex-groep van Sabac).

Zolang niemand aan Double K (People Under the Stairs) en Geologic (Blue Scholars) komen hoor je mij niet klagen .

Winne, U-Niq en Wyclef lijken mij goede namen. Lateef, Ruste Juxx en Classified mogen er van mij uit (vanwege bekendheid, jammer want ze zijn wel goed).

Harco
Rhythm & Poetry schreef:
Winne, U-Niq en Wyclef lijken mij goede namen. Lateef, Ruste Juxx en Classified mogen er van mij uit (vanwege bekendheid, jammer want ze zijn wel goed).

Done.

Harco
MC Solaar en Bizzy Bone vervangen Rahzel en Manu.

Slimkid3?!?!

En ook Malik B en MC Serch genieten wat mij betreft prioriteit.

Wie is Slimkid3?

Harco
Slimkid3 is van Pharcyde. Malik B is van The Roots. Serch is van 3rd Bass.

Als je Otha Fish goed vind, dan vind Slimkid3 goed. Ben groot fan van de man. Jammer dat ie niet zo veel materiaal heeft. Ik ga hem 1 nov zien in de HMH!!

Harco
Deze rappers kunnen eventueel nog vervangen worden (als men betere alternatieven heeft):

Casual
Goretex
Grand Puba
King Syze
MED
Mic Geronimo
Pacewon
Pase Rock
Pep Love
Pigeon John
Rah Digga
Rapper Big Pooh
Skee-Lo
Supastition
Theory Hazit
Willie D

Ik wacht nog even af met Slimkid en Serch, Niek.

RedLightCityBoy
Nelly is vrij beroemd evenals Treach, en hij is gewoon een super mc (Treach).

Harco
Treach staat er weer tussen hoor.

Hypnotick
Harco schreef:
Ik stel voor om de volgende rappers nog te vervangen:

Big Noyd
Bronze Nazareth
Casual
Fredro Starr
Goretex
Grand Puba
Hasan Salaam
Huckleberry Vinn
King Syze
Lil' Fame
MED
Mic Geronimo
Neger R. de Vries
Pacewon
Pase Rock
Pep Love
Phat Kat
Pigeon John
Rah Digga
Rapper Big Pooh
Reks
Skee-Lo
Skit Slam
Smoothe da Hustler
Supastition
Theory Hazit
Timbo King
Willie D

Ik wacht nog even af met Slimkid en Serch, Niek.

Verwijder alsjeblieft: Bronze Nazareth, Supastition en Timbo king uit de schraplijst. die horen daar niet thuis.

Harco
*zucht*

Tevens is het ook helemaal niet definitief dat die rappers verdwijnen. Het was een voorstel.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:41 uur

geplaatst: vandaag om 10:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.