Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 9 november 2008, 15:44 uur
Misschien is het wel leuk om een knock-out te houden van een bepaald label. Bijvoorbeeld, het beste Stones Throw album?
0
geplaatst: 9 november 2008, 16:37 uur
Met dat voorstel (een van de velen) kwam ik dus ook al een aantal dagen geleden. Een van de vele mogelijkheiden dus.
0
geplaatst: 9 november 2008, 19:56 uur
Nog een idee.
Een K.O. met poules die door labels bepaald worden. bijvoorbeeld een Stones Throw poule een Loud poule etc. en dan gaan er 4 albums per label door. Die vechten het dan uit tot we het beste album uitgebracht op een hiphop label ooit hebben.
Een K.O. met poules die door labels bepaald worden. bijvoorbeeld een Stones Throw poule een Loud poule etc. en dan gaan er 4 albums per label door. Die vechten het dan uit tot we het beste album uitgebracht op een hiphop label ooit hebben.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 9 november 2008, 20:30 uur
Een ver familie lid van de familie Einstein?
0
geplaatst: 9 november 2008, 20:51 uur

Ok, nu even afwachten wat andere mensen ervan vinden en dan lijkt het me tijd om de knoop door te hakken.
0
geplaatst: 10 november 2008, 17:49 uur
Moeten we even kijken hoeveel albums een label uitgebracht moet hebben om mee te kunnen doen.
Doen we ook universele labels als Jive en Columbia?
Doen we ook universele labels als Jive en Columbia?
0
geplaatst: 10 november 2008, 17:52 uur
Dat lijkt me een goede optie om die mee te laten doen. Ik denk wel dat het mogelijk is om 16 labels mee te laten doen met dan weer minimaal 16 deelnemende albums.
Even uit mijn hoofd:
-Stones Throw
-Babygrande
-Jive
-TopNotch
-Columbia
-Definitive Jux
-Elektra
-Rhymesayers
-Geffen
-Rawkus
-BBE
Even uit mijn hoofd:
-Stones Throw
-Babygrande
-Jive
-TopNotch
-Columbia
-Definitive Jux
-Elektra
-Rhymesayers
-Geffen
-Rawkus
-BBE
0
geplaatst: 10 november 2008, 18:52 uur
Cold Chillin'
Quannum
Tommy Boy
Duck Down
Landspeed
Def Jam
Priority
MCA (major)
Atlantic (major)
Warner Bros. gewoon niet.
Universal zit te veel crap op.
Capitol ook, al zitten er een paar leuke bij. (acyalone, spearhead, dilated peoples)
Dan heb je nog van die profiteur labeltjes waar ik geen voorstander van ben;
(Roc-a-fella, Badboy, Interscope)
QN5,(cunninlynguists) ABB,(soul-achtig little brother hoekje) en Hieroglyphics(hieroglyphics) kunnen net niet meedoen als minimum 16 albums is.
Tommy ain't my motherfuckin' Boy...
Quannum
Tommy Boy
Duck Down
Landspeed
Def Jam
Priority
MCA (major)
Atlantic (major)
Warner Bros. gewoon niet.
Universal zit te veel crap op.
Capitol ook, al zitten er een paar leuke bij. (acyalone, spearhead, dilated peoples)
QN5,(cunninlynguists) ABB,(soul-achtig little brother hoekje) en Hieroglyphics(hieroglyphics) kunnen net niet meedoen als minimum 16 albums is.

Tommy ain't my motherfuckin' Boy...
0
geplaatst: 11 november 2008, 16:49 uur
GarnalenPeller schreef:
Je kijkt zeker alleen naar het heden Dan heb je nog van die profiteur labeltjes waar ik geen voorstander van ben;
.
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:05 uur
Dat zijn toch ook gewoon vreselijke labels, een beetje kwaliteit in een k.o. kan geen kwaad.
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:26 uur
Mijn inziens geen goede labels.
Lijst van albums die ik wel goed vond en onder de desbetreffende labels zijn uitgekomen.
Roc-a-fella:
Jay-Z - Reasonable Doubt
Jay-Z - The Blueprint (met fantasie, slechts 3*)
Jay-Z - The Black Album (3,5*)
Kanye West's albums ben ik ook niet van onder de indruk.
Badboy:
Albums van Biggie (ben er niet echt fan van, maar oké zijn zeker de moeite waard)
Debuut van Diddy ging ook nog wel
Interscope:
2Pac's werl (zelfde als Biggie, ben er dus geen fan van maar ik kan het wel waarderen)
Eminem's werk (soms wel aardig, 8 Mile is wel dope)
Jurassic 5 (wat de hel doen die onder dit label
)
Lijst van albums die ik wel goed vond en onder de desbetreffende labels zijn uitgekomen.
Roc-a-fella:
Jay-Z - Reasonable Doubt
Jay-Z - The Blueprint (met fantasie, slechts 3*)
Jay-Z - The Black Album (3,5*)
Kanye West's albums ben ik ook niet van onder de indruk.
Badboy:
Albums van Biggie (ben er niet echt fan van, maar oké zijn zeker de moeite waard)
Debuut van Diddy ging ook nog wel
Interscope:
2Pac's werl (zelfde als Biggie, ben er dus geen fan van maar ik kan het wel waarderen)
Eminem's werk (soms wel aardig, 8 Mile is wel dope)
Jurassic 5 (wat de hel doen die onder dit label
)
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:27 uur
-Cold Chillin'
-Quannum
-Tommy Boy
-Duck Down
-Landspeed
-Def Jam
-Priority
-MCA
-Atlantic
-Stones Throw
-Babygrande
-Jive
-TopNotch
-Columbia
-Definitive Jux
-Elektra
-Rhymesayers
-Geffen
-Rawkus
-BBE
-Loud
-Deathrow
-Ruthless
Nu ben ik geen wiskundige, maar niet elk label heeft een macht van 2 aantal uitgebrachte albums. En wat zijn de eisen van een album om mee te mogen doen? 8 stemmen?
-Quannum
-Tommy Boy
-Duck Down
-Landspeed
-Def Jam
-Priority
-MCA
-Atlantic
-Stones Throw
-Babygrande
-Jive
-TopNotch
-Columbia
-Definitive Jux
-Elektra
-Rhymesayers
-Geffen
-Rawkus
-BBE
-Loud
-Deathrow
-Ruthless
Nu ben ik geen wiskundige, maar niet elk label heeft een macht van 2 aantal uitgebrachte albums. En wat zijn de eisen van een album om mee te mogen doen? 8 stemmen?
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:36 uur
Grote labels horen er gewoon in, klaar. Afwezigheid van Roc-A-Fella, Bad Boy (alleen voor de twee Biggie-albums hoort ie er al in) en in mindere mate Interscope zal lachwekkend zijn voor een topic dat de titel ''label-K.O.'' draagt. En waarom moeten ze er ook weer uitblijven? O ja, ze zijn commercieel.
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:40 uur
Vind het ook een beetje onzin om die eruit te laten eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:41 uur
Ik vind jou dadelijk onzinnig, damn waarom heb ik jou als account aangemaakt 
Applaus voor MJ, we stoppen die labels er ook gewoon in. Ik denk dat er wat labels die ik geplaats weg mogen, aangezien daar niet genoeg bekende albums op staan. Ik zal eens even kijken welke dat zijn.

Applaus voor MJ, we stoppen die labels er ook gewoon in. Ik denk dat er wat labels die ik geplaats weg mogen, aangezien daar niet genoeg bekende albums op staan. Ik zal eens even kijken welke dat zijn.
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:43 uur
Dat moet uit jezelf komen (zeker als je zelf een K.O. organiseert), voor mij hoef je het niet te doen hoor.
* denotes required fields.