Muziek / Muziekgames / Album Clash
zoeken in:
0
stuart
geplaatst: 17 oktober 2008, 20:05 uur
Iedereen is vrij om zelf een albumclash te verzinnen, als je denkt een interessante clash te hebben. Het mag gaan tussen 2 albums van dezelfde groep, genre, jaar, eigenlijk wat mij betreft alles (als je het maar leuk lijkt). Om zoveel mogelijk users er in te betrekken (we zien wel of het loopt) heb ik de volgende regels bedacht:
1. Om een clash wat kans te geven en toch te checken, geldt welk album het eerste 10 punten heeft, de clash wint.
2. Zijn de 10 punten niet binnen 24 uur (na plaatsing van de clash) bereikt, dan wint degene met de meeste punten (telling en deelneming volgens andere KO's).
3. Zodra een clash is afgelopen mag eenieder zelf een clash bedenken, als je denkt een leuke te hebben (ook al weet je dat nooit vantevoren).
4. Wissel the battle's wel wat af qua (type) bands, stromingen, jaartallen e.d.
5. Een album kan atijd wel weer terug komen in een (eventuele andere) clash.
P.S. suggesties voor deze game zijn altijd welkom; ik heb het zo breed mogelijk gelaten. Het is geen KO systeem, maar meer voor de gein. Het is geen 'vaststaand' topic wat mij betreft; het komt niet zó precies.
1. Om een clash wat kans te geven en toch te checken, geldt welk album het eerste 10 punten heeft, de clash wint.
2. Zijn de 10 punten niet binnen 24 uur (na plaatsing van de clash) bereikt, dan wint degene met de meeste punten (telling en deelneming volgens andere KO's).
3. Zodra een clash is afgelopen mag eenieder zelf een clash bedenken, als je denkt een leuke te hebben (ook al weet je dat nooit vantevoren).
4. Wissel the battle's wel wat af qua (type) bands, stromingen, jaartallen e.d.
5. Een album kan atijd wel weer terug komen in een (eventuele andere) clash.
P.S. suggesties voor deze game zijn altijd welkom; ik heb het zo breed mogelijk gelaten. Het is geen KO systeem, maar meer voor de gein. Het is geen 'vaststaand' topic wat mij betreft; het komt niet zó precies.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 00:05 uur
6-11
Pearl Jam één van mijn favoriete bands, Ten één van mijn favoriete albums aller tijden.
Pearl Jam één van mijn favoriete bands, Ten één van mijn favoriete albums aller tijden.
0
stuart
geplaatst: 18 oktober 2008, 12:10 uur
Vanwege de vlotheid van het 'spel' heb ik toch maar besloten om de winnaar bij 10 punten uit te roepen; gezien de status van deze albums en het aantal gamers lijkt me dat wat beter. Bij deze roep ik in deze clash Ten uit tot winnaar (maybe next time another); het is natuurlijk een momentopname en het is maar net welke users meedoen (it's just a game
).
Ik vraag jullie wel niet ál te onbekende albums te kiezen vanwege de eventuele 'traagheid' van de game. Ik ben zo vrij om alvast een nieuwe clash te kiezen; welke zou je afspelen als je nú een keuze moest maken?
De 'regels' blijven verder hetzelfde (zie anders 1e bericht hierover).
). Ik vraag jullie wel niet ál te onbekende albums te kiezen vanwege de eventuele 'traagheid' van de game. Ik ben zo vrij om alvast een nieuwe clash te kiezen; welke zou je afspelen als je nú een keuze moest maken?
De 'regels' blijven verder hetzelfde (zie anders 1e bericht hierover).
* denotes required fields.