Muziek / Muziekgames / Album Clash
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2009, 19:57 uur
7-9
Vind Permanent Waves eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
0
geplaatst: 16 februari 2009, 20:15 uur
Jeetje.. beiden prima albums, maar met Dangerous heb ik iets meer.
1-1
1-1
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 februari 2009, 09:14 uur
Kasperbert schreef:
Tja, je krijgt fascinerende uitslagen als de niet-proggers meestemmen. Dat zagen we eerder ook al toen Aqualung Thick as a Brick verpletterde.
0
stuart
geplaatst: 17 februari 2009, 10:14 uur
Casartelli schreef:
Tja, je krijgt fascinerende uitslagen als de niet-proggers meestemmen.
(quote)
Tja, je krijgt fascinerende uitslagen als de niet-proggers meestemmen.
Permanent Waves wordt algemeen als 'beter' beschouwd , ook al 'smaakt' het je minder (dat kan) ; het viel mij op dat juist de "progrockers" stemden op het 'mindere' album, al mag eenieder natuurlijk zijn voorkeur/mening hebben.
0
stuart
geplaatst: 17 februari 2009, 10:34 uur
Winnaar MJ clash : BAD (1987)
Nu...1970... Heavy Rock classics 'clash'.....

vs.

Nu...1970... Heavy Rock classics 'clash'.....

vs.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 februari 2009, 10:58 uur
stuart schreef:
Permanent Waves wordt algemeen als 'beter' beschouwd , ook al 'smaakt' het je minder (dat kan) ; het viel mij op dat juist de "progrockers" stemden op het 'mindere' album, al mag eenieder natuurlijk zijn voorkeur/mening hebben.
Op deze site scoort Hemispheres nochtans hoger met meer stemmen. Verder smaakt Hemispheres mij inderdaad ook beter, maar er zijn talloze interessante argumenten voor beide platen aan te voeren.
Dit is overigens wel een lastige.
1-0
dan maar
0
wijsneus
geplaatst: 17 februari 2009, 11:00 uur
stuart schreef:
(quote)
Het frappante is dat Hemispheres meer stemmen heeft, en een hogere waardering. Bij de vorige Rush-clash tussen A Farewell To Kings en Moving Pictures won Farewell. Maar Moving Pictures staat in de top-250, en heeft ook een hogere waardering ! En ook nog eens meer stemmen ! Dus wie het weet, mag het zeggen.......
Het is maar net wie er stemmen bij de Album-clash !
* denotes required fields.