Muziek / Muziekgames / Album Clash
zoeken in:
0
Yann Samsa
geplaatst: 31 december 2009, 12:23 uur
Dacht net dat de stemmen verdeelt zouden zijn?
Niet dus! Misschien een andere, dan?
Of wachten tot 10 - 0
?
Niet dus! Misschien een andere, dan?
Of wachten tot 10 - 0
?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 december 2009, 12:36 uur
Ik dacht eigenlijk ook dat Escape in het algemeen hoger aangeslagen werd. Nu vind ik het beide als geheel niet zo bijzonder, maar Infinity heeft wel Wheel in the Sky en Winds of March. 

0
Yann Samsa
geplaatst: 31 december 2009, 12:48 uur
Achja, Infinity is toch wel een prachtig album hoor Casartelli!
Winds Of March blijft voor mij het hoogtepunt, maar deze plaat heeft zoveel te bieden. Het brengt een perfecte balans tussen melodieuze delen, 'hardrockerige' sound en zoete popsongs. Met natuurlijk een prachtige stem! Alleen de laatste twee nummers vind ik wat fillers, daarom ook geen 5.
Dacht dat er ook personen Escape zouden verkiezen, was de commerciële doorbraak.
Blijkt dat de meesten (tot nu toe iedereen eigenlijk) toch Infinity verkiezen dus
Winds Of March blijft voor mij het hoogtepunt, maar deze plaat heeft zoveel te bieden. Het brengt een perfecte balans tussen melodieuze delen, 'hardrockerige' sound en zoete popsongs. Met natuurlijk een prachtige stem! Alleen de laatste twee nummers vind ik wat fillers, daarom ook geen 5.
Dacht dat er ook personen Escape zouden verkiezen, was de commerciële doorbraak.
Blijkt dat de meesten (tot nu toe iedereen eigenlijk) toch Infinity verkiezen dus

0
geplaatst: 6 januari 2010, 14:01 uur
'Het beste album van 2008' vs. 'Het beste album van 2009'
..... volgens de users van MuMe

vs.

..... volgens de users van MuMe

vs.

* denotes required fields.