MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Clash

zoeken in:
Zorin
1-1

2-2

(met dit weer begint mijn U2-allergie weer op te spelen)

Zorin
Mjuman schreef:
(met dit weer begint mijn U2-allergie weer op te spelen)

Dat heb ik nu met platen als The Hurting: het water( door irritatie van wave-pollen) komt zelfs uit mijn ogen,pijnlijk als de TFF plaat....

Casartelli (moderator)
5-4

wijsneus
Zorin schreef:

Dat heb ik nu met platen als The Hurting: het water( door irritatie van wave-pollen) komt zelfs uit mijn ogen,pijnlijk als de TFF plaat....

Jij Ook al , man, je weet niet wat je mist

Zorin
Jawel, ik mis het als....kiespijn... (ach, ieder zijn voorkeur )

5-5

Ik ben voor allebei een beetje allergisch, maar de oude U2 kan ik nog wel hebben.

Twee albums als beste van het jaar verkozen door de MuMe-gebruikers en dan wordt er nog geklaagd.
Een volgende keer misschien albums van Frans Bauer of Jan Smit in de clash gooien?

Nee, want die ken ik niet.

Maar er is genoeg mooiers gemaakt in '83 en '84. Jammer dat bands als U2 elke keer weer boven komen drijven.

wijsneus
LucM schreef:
Twee albums als beste van het jaar verkozen door de MuMe-gebruikers en dan wordt er nog geklaagd.

Ja, en het ergste is dat de klagers degenen zijn die NOOIT zelf eens een album-clash plaatsen.

Daarom verzin ik geen nieuwe clash(en) meer............., al dat gezeur.

5,5 - 5,5 mag dit?

anders 5-6

wijsneus
Bij KoenR was het al 5-5, dus gaat niet goed met de stand nu.

Papartis schreef:
5,5 - 5,5 mag dit?

De bedenker van het spel schreef ergens in het begin :

stuart schreef:
Het kan natuurlijk zijn dat je beide albums even goed/mooi vindt. Bekijk het dan vanuit het game-element; welke zou je bijv. nú als eerste afspelen?

Voor alle duidelijkheid: ik klaagde niet en ik vind the Unforgettable Fire wellicht de beste plaat van U2. Heb vorige week helaas te veel publiciteit - heel veel tam-tam - gelezen over de nieuwe te verwachten release (en dat zorgde voor de allergie).

postpunker moet aanpassen.

Anders is het volgens mij nu 5-7

Papartis schreef:
postpunker moet aanpassen.

Anders is het volgens mij nu 5-7

Mijn stem gaat inderdaad naar U2.

Stand is dus: 5-7

Zorin
@ Mjuman; maakt niks uit en dan nog. Ik heb verder niks tegen TFF(ook niet mee), maar ik houd iig niet zo van, m.n., dit album ; thát' s all...

@LucM; het is niks persoonlijks en niet tegen jouw keuze van deze clash uiteraard en het is een leuke ook nog, ook al maakt dat verder niet uit.

Zorin
Stand: 5-7

6-7

6-8 Tears for Fears, Yuk

Misterfool
7-8

ik heb zelf niet zo veel met u2

Allebei fantastisch Minimaal100.000 keer beter dan de hedendaagse baggermuziek die over ons wordt uitgestort

johannesA
7-10

Gast
geplaatst: vandaag om 05:10 uur

geplaatst: vandaag om 05:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.