Muziek / Muziekgames / Album Clash
zoeken in:
0
Zorin
geplaatst: 8 april 2010, 14:18 uur
Mjuman schreef:
(met dit weer begint mijn U2-allergie weer op te spelen)
(met dit weer begint mijn U2-allergie weer op te spelen)
Dat heb ik nu met platen als The Hurting: het water( door irritatie van wave-pollen) komt zelfs uit mijn ogen,pijnlijk als de TFF plaat....

0
wijsneus
geplaatst: 8 april 2010, 14:52 uur
Zorin schreef:
Dat heb ik nu met platen als The Hurting: het water( door irritatie van wave-pollen) komt zelfs uit mijn ogen,pijnlijk als de TFF plaat....
Jij Ook al , man, je weet niet wat je mist

0
Zorin
geplaatst: 8 april 2010, 15:21 uur
Jawel, ik mis het als....kiespijn...
(ach, ieder zijn voorkeur
)
(ach, ieder zijn voorkeur
)
0
geplaatst: 8 april 2010, 15:35 uur
5-5
Ik ben voor allebei een beetje allergisch, maar de oude U2 kan ik nog wel hebben.
Ik ben voor allebei een beetje allergisch, maar de oude U2 kan ik nog wel hebben.
0
geplaatst: 8 april 2010, 15:45 uur
Twee albums als beste van het jaar verkozen door de MuMe-gebruikers en dan wordt er nog geklaagd.
Een volgende keer misschien albums van Frans Bauer of Jan Smit in de clash gooien?
Een volgende keer misschien albums van Frans Bauer of Jan Smit in de clash gooien?
0
geplaatst: 8 april 2010, 15:52 uur
Nee, want die ken ik niet. 
Maar er is genoeg mooiers gemaakt in '83 en '84. Jammer dat bands als U2 elke keer weer boven komen drijven.

Maar er is genoeg mooiers gemaakt in '83 en '84. Jammer dat bands als U2 elke keer weer boven komen drijven.
0
wijsneus
geplaatst: 8 april 2010, 15:58 uur
LucM schreef:
Twee albums als beste van het jaar verkozen door de MuMe-gebruikers en dan wordt er nog geklaagd.
Ja, en het ergste is dat de klagers degenen zijn die NOOIT zelf eens een album-clash plaatsen.
Daarom verzin ik geen nieuwe clash(en) meer............., al dat gezeur.
0
wijsneus
geplaatst: 8 april 2010, 16:45 uur
Bij KoenR was het al 5-5, dus gaat niet goed met de stand nu.

De bedenker van het spel schreef ergens in het begin :
Papartis schreef:
5,5 - 5,5 mag dit?
5,5 - 5,5 mag dit?

De bedenker van het spel schreef ergens in het begin :
stuart schreef:
Het kan natuurlijk zijn dat je beide albums even goed/mooi vindt. Bekijk het dan vanuit het game-element; welke zou je bijv. nú als eerste afspelen?
Het kan natuurlijk zijn dat je beide albums even goed/mooi vindt. Bekijk het dan vanuit het game-element; welke zou je bijv. nú als eerste afspelen?
0
geplaatst: 8 april 2010, 16:54 uur
Voor alle duidelijkheid: ik klaagde niet en ik vind the Unforgettable Fire wellicht de beste plaat van U2. Heb vorige week helaas te veel publiciteit - heel veel tam-tam - gelezen over de nieuwe te verwachten release (en dat zorgde voor de allergie).
0
Zorin
geplaatst: 8 april 2010, 18:00 uur
@ Mjuman; maakt niks uit en dan nog. Ik heb verder niks tegen TFF(ook niet mee), maar ik houd iig niet zo van, m.n., dit album ; thát' s all...
@LucM; het is niks persoonlijks en niet tegen jouw keuze van deze clash uiteraard en het is een leuke ook nog, ook al maakt dat verder niet uit.
@LucM; het is niks persoonlijks en niet tegen jouw keuze van deze clash uiteraard en het is een leuke ook nog, ook al maakt dat verder niet uit.
0
geplaatst: 9 april 2010, 06:56 uur
Allebei fantastisch
Minimaal100.000 keer beter dan de hedendaagse baggermuziek die over ons wordt uitgestort 
Minimaal100.000 keer beter dan de hedendaagse baggermuziek die over ons wordt uitgestort 
* denotes required fields.