MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / -Core artiesten KO

zoeken in:
sxesven
Harco schreef:
Ik vind Evergreen ook maar een standaard metalcorebandje hoor. Ach ja, welke metalcoreband is niet standaard?

Touché.

Ik heb nog nooit van dat hele Verse gehoord hier trouwens, ik hang zeker in de verkeerde scene rond? Klinkt niet onaardig zo van de MySpace moet ik zeggen.

sxesven
2-0 dus. Zo'n All Shall Perish vind ik sowieso lachwekkend. Verse klinkt erg aangenaam, eens opzoeken maar.

Harco
sxesven schreef:
(quote)

Touché.

Ik heb nog nooit van dat hele Verse gehoord hier trouwens, ik hang zeker in de verkeerde scene rond? Klinkt niet onaardig zo van de MySpace moet ik zeggen.

De naam komt mij wel bekend voor, maar ik heb hem net ook moeten MySpacen hoor. Klinkt inderdaad wel lekker. Overduidelijk dat 'ie wint van All Shall Perish.

2-1

H2O zat ik ook over te twijfelen, maar omdat ze altijd maar praten over de hardcore family enzo heb ik ze er toch maar bij gegooid. Toch net iets te punk misschien.

Harco
Ach, boeiend. Eindelijk eens een KO voor dit soort muziek. Wordt heel weinig mee gedaan op MuMe.

sxesven schreef:
2-0 dus. Zo'n All Shall Perish vind ik sowieso lachwekkend. Verse klinkt erg aangenaam, eens opzoeken maar.

Daar ben ik het nou niet echt mee eens. Maar Verse ken ik niet, dus stemmen doe ik niet.

sxesven
Ja, altijd erg typisch bij H2O, doen zich ontzettend hardcore voor maar het klinkt zo doorsnee Epitaph. Verder lekker boeiend inderdaad, eindelijk eens een KO naar mijn hart!

Met dat laatste ben ik het wel eens. Een heel erg interessante KO, goed dat zowel oude als nieuwe -core bands erbij zitten. Ben wel benieuwd naar de winnaar.

EDIT: eigenlijk gewoon een vraag sven, waarom vind je ASP lachwekkend? (Geen aanval, gewoon een vraag). Ik vind ze persoonlijk geniaal vanwege het brute geweld, de melodie die er af en toe eens tussen zit, de geniale vocalist en ditto drummer, en de breakdowns, die in tegenstelling tot veel bands subliem ingebouwd zitten in de nummers.

sxesven
Dat beschouw ik heus niet als een aanval, vrees niet. Het probleem met zo'n band is dat ik ze een beetje over het randje vind. Stel, je hebt een continuum van soft naar bruut, dan knalt zo'n All Shall Perish er eigenlijk bij het brute uiterste doorheen en belandt dan weer bij soft. Ik kan het zelf, in al zijn ogenschijnlijke bruutheid, totaal niet bruut vinden. Maffe gitaartjes, zanger die vooral mijn lachspieren masseert. Aardige ritmesectie wel, hoewel ik nooit zo van de rollende dubbele bas enzo ben geweest. Leunt teveel naar metal en ik heb absoluut niks met metal.

edris.
2-2

davidqotsa
2-3

Harco
13. No Turning Back vs Circle Takes the Square

0-1.

edris.
0-2

0-3

by far

davidqotsa
0-3 duidelijk

Harco
14. Between the Buried and Me vs The Blood Brothers

0-1. Al is Between the Buried and Me ook wel leuk.

davidqotsa
0-2

Harco
15. Thrice vs Bury Your Dead

Meh, beiden niet bijzonder.

1-0.

edris.
2-0

davidqotsa
2-1

Vind em persoonlijk wel lastig.

2-2

sxesven
3-2 dan.

Mis ik CTTS. Gelukkig (en vanzelfsprekend) door!

edris.
16. Trivium vs Coheed and Cambria

0-1

Harco
Alles behalve Trivium. A Favor House Atlantic blijft stoer.

0-2.

davidqotsa
0-3

sxesven
0-3!

/edit/

0-4

edris.
17. Cataract vs Madball

Ben ik weer te laat voor de eerredder

0-1 btw

Harco
0-2.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:30 uur

geplaatst: vandaag om 10:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.