MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Michael Jackson vs Prince KO

zoeken in:

4-4 De winnaar van deze battle wint de finale op z'n sloffen.

2. Michael Jackson - They Don't Care About Us vs. Prince - Sign "O" the Times

0-1

1-2 vrij duidelijk

1-4

Michael heeft gewoon slecht geloot deze ronde. Ik vind Billie Jean beter dan Sign O The Times, maar die moest dus tegen When Doves Cry, een van mijn favoriete nummers aller tijden. En They Don't Care About Us vind ik leuk, maar niet echt halvefinalewaardig.

1-5 Hier had eigenlijk Beat It moeten staan, They Don't is leuk maar niet halve finale waardig.

2-5

They Don't Care About Us is prima materiaal voor een halve finale. Alleen blijven jullie steken bij die "ouwe nummers"

Billie Jean blijft het beste nummer ooit, alleen doen hier meer Prince dan MJ fans mee

MJ Top drie: 01.Don't Stop 'Til You Get Enough 02. Wanna Be Startin' Somethin' 03. They Don't Care About Us. Mijn favoriete Prince-nummer staat in de finale.

5-5

5-6

Purple Rain is het beste Prince nummer, maar die verloor van het één-na-beste Prince nummer. Met afstand de beste twee nummers die in dit spel meededen.

In afwachting van de 5-7 doe ik ook nog even twee topdrietjes.

Michael Jackson:
1. Billie Jean
2. Tabloid Junkie
3. Jam

Prince:
1. Raspberry Beret
2. Eye Hate U
3. Paisley Park

5-7

They Don't Care About That Nummer ja. Een vernedering dat één van de beste titelnummers ooit in de halve finale moet staan tegen een 'redelijk goed, doch niet meer' MJ nummer.

Had toch liever een MJ - Prince finale gezien om het wat leuker te houden.

Beide nummers vele malen beter dan die van dat ex-bandje van jou, heer Marr

Dan is het voor de 2e maal besloten: het is Prince die er met de winst vandoor gaat. Maar met welke plaat? Dat gaan we nog even zien:

Ronde 7: FINALE
Tot de 8, 2 verschil
1. Prince - Sign "O" the Times vs. Prince - When Doves Cry

0-1

Cured
0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 02:35 uur

geplaatst: vandaag om 02:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.