MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest

zoeken in:
Dj2Jelle
2-5 fuck bush

Je selecteert de groep, dus gaat het om de groep. Dus alleen gezamenlijke nummers. De rappers kan je later nog een keer apart doen.

jammer

Seedorf schreef:
Hou eens op met je gezeik. Als iedereen blindelings meerdere malen z'n naam in die lijst gaat zetten wordt het er niet overzichtelijker op. Goed idee dus om maximaal 1 keer in de lijst te mogen staan, is wel zo eerlijk. En dat het er met deze 'regel' minder leuk op wordt slaat natuurlijk nergens op.

Als je meer had gelezen had je gesnapt dat ik doelde op dat hij het niet toeliet om de Wu-Tang solo's bij de Wu-Tang K.O. te betrekken
Wat is er niet overzichtelijk aan meerdere keren dezelfde naam in een lijst? Met de 30 hiphop liefhebbers die we hier hebben lijkt het me een beetje vreemd om af te wachten totdat iedereen 1 x geweest is, terwijl iemand anders met een ander leuk idee ook eerder kan.

RedLightCityBoy
Like Toy Soldiers (vs.) Mockingbird

1-0

Ik snap die clip nog steeds niet...
In die video gaat Proof dood en dat gebeurde later ook nog echt.

R.I.P.

Dj2Jelle
misschien is het een clue.. 1-1

Het is een complot.
2-1

Hypnotick
5-1

RedLightCityBoy
15. Lose Yourself (vs.) 8 Mile

1-0 sterk nummer.

Hypnotick
2-0

Dj2Jelle
3-0

GarnalenPeller schreef:
(quote)

Als je meer had gelezen had je gesnapt dat ik doelde op dat hij het niet toeliet om de Wu-Tang solo's bij de Wu-Tang K.O. te betrekken
Wat is er niet overzichtelijk aan meerdere keren dezelfde naam in een lijst? Met de 30 hiphop liefhebbers die we hier hebben lijkt het me een beetje vreemd om af te wachten totdat iedereen 1 x geweest is, terwijl iemand anders met een ander leuk idee ook eerder kan.

Waarom ga je dan het bericht over dat je maar één keer in de lijst mag staan quoten, als je op dat andere bericht wilt reageren .
En qua overzichtelijkheid valt het misschien nog mee, maar als je meerdere keren in de lijst mag staan kunnen mensen bij wijze van spreken vijf keer achter elkaar aan de beurt zijn. En aangezien er nu al een redelijk grote 'wachtlijst' is, lijkt het me ook eerlijker met die regel.

Dj2Jelle
Seedorf schreef:
(quote)

Waarom ga je dan het bericht over dat je maar één keer in de lijst mag staan quoten, als je op dat andere bericht wilt reageren .
En qua overzichtelijkheid valt het misschien nog mee, maar als je meerdere keren in de lijst mag staan kunnen mensen bij wijze van spreken vijf keer achter elkaar aan de beurt zijn. En aangezien er nu al een redelijk grote 'wachtlijst' is, lijkt het me ook eerlijker met die regel.

om te laten zien dat je het niet had begrepen

5-1 (mijn favoriet)

En ben het een keer niet met Reijersen eens, ik bedoel jij komt ook twee keer aan de beurt, Kill moet zelfs na jou komen, terwijl die nog niet geweest is, ik vind het niet erg om achteraan te sluiten maar laat me maar gewoon in de lijst staan.

16. Rabbit Run (vs.) When I'm Gone

1-0 (van When I'm Gone krijg ik uitslag)

Dj2Jelle
2-0, Ik zat te denken aan oordopjes

3-0

Van When I'm Gone krijg ik de neiging mijn polsen door te snijden.

Niek, je overtreft me

Dj2Jelle
laten we het samenvatten: het geschreeuw is niet aan te horen xD

Dj2Jelle schreef:
om te laten zien dat je het niet had begrepen

Ik heb het over de eerste keer dat hij reijersen quootte.

Volgende ronde.

Dj2Jelle
Seedorf schreef:
(quote)

Ik heb het over de eerste keer dat hij reijersen quootte.

ik ook

Jammer dat 8 Mile (wellicht mijn favo nummer van Em) eruit ligt. Beetje ongelukkige loting ook, al vind ik Lose Yourself zwaar overschat.

Dj2Jelle schreef:
(quote)

bla

OK, ik quote het laatste "regeltje" van Rijersen en mijn bericht ging over de "regeltjeS" van Rijersen. Big fucking deal; move on.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:32 uur

geplaatst: vandaag om 14:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.