Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2009, 00:47 uur
Hypnotick schreef:
Qua tekst is Till I Collapse niet zo heel bijzonder voor Eminem zijn niveau. z,n delivery echter wel op die track, En ook de ontzettende energie die de track bevat. Maar objectief gezien is Sing For The Moment wel beter het wint op zo veel aspecten van Till I Collapse.
Grapje zeker? Qua inhoud is het mss niet zo interessant, maar qua poezie stijgt het de pan uit. Hij rijmt zin na zin met twee, drie rijmklanken door elkaar heen. Voortdurend de nadruk op dezelfde klank zonder geforceerd te klinken. Sing for the Moment is zeker ook geweldig. Gewoon close call. Qua tekst is Till I Collapse niet zo heel bijzonder voor Eminem zijn niveau. z,n delivery echter wel op die track, En ook de ontzettende energie die de track bevat. Maar objectief gezien is Sing For The Moment wel beter het wint op zo veel aspecten van Till I Collapse.
Edit: En stiekem heeft Till I Collapse ook best wel wat inhoud.
0
Hypnotick
geplaatst: 9 januari 2009, 03:33 uur
Ik ben het zeker met je eens Niek. Het is ongetwijfeld een sterke track. Misschien wel 1 van de beste nummers ooit ! Alleen Sing For The Moment is op een aantal vlakken gewoon net effe iets sterker.
0
geplaatst: 9 januari 2009, 17:21 uur
Halve finale; tot de 8 (2 verschil)
1. Role Model vs. Stan
2. Till I Collapse vs. Lose Yourself
1. Role Model vs. Stan
1-0 (want ik blijf weinig met Stan hebben
)
1. Role Model vs. Stan
2. Till I Collapse vs. Lose Yourself
1. Role Model vs. Stan
1-0 (want ik blijf weinig met Stan hebben
)
0
geplaatst: 9 januari 2009, 20:36 uur
2-2
Beiden niet bijster interessant. Vooral Lose Yourself had een erg korte houdbaarheidsdatum.
Beiden niet bijster interessant. Vooral Lose Yourself had een erg korte houdbaarheidsdatum.
* denotes required fields.