Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2009, 20:25 uur
Daarnaast is Manifest gewoon een oersterk nummer, Moment of Truth vind ik trouwens ook een sterk nummer hoor.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 20:25 uur
Pooiertje schreef:
Jaatoch, en die "lieverd" op het eind is legendarisch
(quote)
Jaatoch, en die "lieverd" op het eind is legendarisch

0
geplaatst: 12 januari 2009, 22:08 uur
05: Jazz Music (vs.) Skills
1-0 (dit is denk ik toch wel mijn favoriet)
Prachtige ode aan de jazz
1-0 (dit is denk ik toch wel mijn favoriet)
Prachtige ode aan de jazz

0
geplaatst: 12 januari 2009, 22:13 uur
2-1, die beat is echt geniaal... (op welk album staat deze trouwens?)
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 januari 2009, 22:24 uur
Skills op The Owners en Jazz Music op No more Mr. Nice Guy
0
geplaatst: 12 januari 2009, 22:47 uur
4-3
Heel erg close. Ik kies Skills omdat ik die vaker gehoord heb en dus ook nog totaal niet zat ben. Maar beide de beste track van het album. (Alhoewel ik Jazz Music op een heerlijke verzamelaar heb staan, met oa ook Cantiloop van US3 en Lounge van Guru
, maar ik bedoel dus wel de beste van No More Mr...)
Heel erg close. Ik kies Skills omdat ik die vaker gehoord heb en dus ook nog totaal niet zat ben. Maar beide de beste track van het album. (Alhoewel ik Jazz Music op een heerlijke verzamelaar heb staan, met oa ook Cantiloop van US3 en Lounge van Guru
, maar ik bedoel dus wel de beste van No More Mr...)
0
geplaatst: 13 januari 2009, 00:39 uur
6-3
Doet me erg veel plezier dat die oude Gang Starr-nummers toen Premo écht baanbrekend werk verrichtte op gebied van jazz-samples in hiphop het hier erg goed doen.
Doet me erg veel plezier dat die oude Gang Starr-nummers toen Premo écht baanbrekend werk verrichtte op gebied van jazz-samples in hiphop het hier erg goed doen.
0
geplaatst: 13 januari 2009, 06:39 uur
06: Mass Appeal (vs.) DWYCK
Wow, finale-materie
1-0 vandaag, morgen zou het anders kunnen zijn
Wow, finale-materie
1-0 vandaag, morgen zou het anders kunnen zijn
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 januari 2009, 08:13 uur
2-2
Mass Appeal is misschien wel het beste gesampelde nummer ooit! hoe Premo uit 1 geluidsfragment een hele melodie heeft gemaakt is werkelijk brilliant. DWYCK is ook dope alleen is die beat niet het beste wat er is.
Mass Appeal is misschien wel het beste gesampelde nummer ooit! hoe Premo uit 1 geluidsfragment een hele melodie heeft gemaakt is werkelijk brilliant. DWYCK is ook dope alleen is die beat niet het beste wat er is.
0
geplaatst: 13 januari 2009, 08:30 uur
Wat mij betreft klopt álles aan DWYCK. De beat, de volgorde van raps en de raps zelf. Wat een vibe heeft dat nummer!
I chant Ieni, Mieni, Myni, Mo!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 januari 2009, 08:33 uur
Had ik eerst ook. Alleen heb uhm een bepaalde tijd grijs gedraaid en toen ging ie lichtelijk vervelen. Mass Appeal nooit.
0
geplaatst: 13 januari 2009, 15:11 uur
Niek schreef:
Wat mij betreft klopt álles aan DWYCK. De beat, de volgorde van raps en de raps zelf. Wat een vibe heeft dat nummer!
Idd, fantastisch nummer; maar die magie van Mass Appeal kunje niet ontkennen...ik herinner me dat ik GEK werd toen ik dit nummer tehoren kreeg toen Premier hier kwam draaien.
0
geplaatst: 13 januari 2009, 16:28 uur
6-4
Twee topnummers uiteraard... Maar "Mass Appeal" heeft iets uniekers.
Twee topnummers uiteraard... Maar "Mass Appeal" heeft iets uniekers.
0
grimy_jason
geplaatst: 13 januari 2009, 16:30 uur
Zijn beide tracks van Hard To Earn, ik heb die cd hier liggen maar misschien maar is één keer afgedraaid LOL
Dan maar is checken
Dan maar is checken

* denotes required fields.