MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest

zoeken in:
2-3

Wat mensen toch met Moment of Truth hebben....

Daarnaast is Manifest gewoon een oersterk nummer, Moment of Truth vind ik trouwens ook een sterk nummer hoor.

Pooiertje schreef:
(quote)

Jaatoch, en die "lieverd" op het eind is legendarisch

Beiden gewoon goed.

2-6

05: Jazz Music (vs.) Skills

1-0 (dit is denk ik toch wel mijn favoriet)

Prachtige ode aan de jazz

RedLightCityBoy
2-0 (mijne ook)

2-1, die beat is echt geniaal... (op welk album staat deze trouwens?)

Dj2Jelle
Skills op The Owners en Jazz Music op No more Mr. Nice Guy

3-1 geniaal nummer inderdaad

Dj2Jelle
4-2

4-3

Heel erg close. Ik kies Skills omdat ik die vaker gehoord heb en dus ook nog totaal niet zat ben. Maar beide de beste track van het album. (Alhoewel ik Jazz Music op een heerlijke verzamelaar heb staan, met oa ook Cantiloop van US3 en Lounge van Guru , maar ik bedoel dus wel de beste van No More Mr...)

5-3

Manifest is door

(persoonlijk favorietje)

6-3

Doet me erg veel plezier dat die oude Gang Starr-nummers toen Premo écht baanbrekend werk verrichtte op gebied van jazz-samples in hiphop het hier erg goed doen.

06: Mass Appeal (vs.) DWYCK

Wow, finale-materie

1-0 vandaag, morgen zou het anders kunnen zijn

1-1

Idd fantastische battle.

1-2 duidelijk beter.

RedLightCityBoy
2-2

Mass Appeal is misschien wel het beste gesampelde nummer ooit! hoe Premo uit 1 geluidsfragment een hele melodie heeft gemaakt is werkelijk brilliant. DWYCK is ook dope alleen is die beat niet het beste wat er is.

Wat mij betreft klopt álles aan DWYCK. De beat, de volgorde van raps en de raps zelf. Wat een vibe heeft dat nummer!

I chant Ieni, Mieni, Myni, Mo!

RedLightCityBoy
Had ik eerst ook. Alleen heb uhm een bepaalde tijd grijs gedraaid en toen ging ie lichtelijk vervelen. Mass Appeal nooit.

Kos
4-2

Niek schreef:
Wat mij betreft klopt álles aan DWYCK. De beat, de volgorde van raps en de raps zelf. Wat een vibe heeft dat nummer!

I chant Ieni, Mieni, Myni, Mo!

Idd, fantastisch nummer; maar die magie van Mass Appeal kunje niet ontkennen...ik herinner me dat ik GEK werd toen ik dit nummer tehoren kreeg toen Premier hier kwam draaien.

5-4, ik vind Mass Appeal overschat

6-4

Twee topnummers uiteraard... Maar "Mass Appeal" heeft iets uniekers.

grimy_jason
Zijn beide tracks van Hard To Earn, ik heb die cd hier liggen maar misschien maar is één keer afgedraaid LOL

Dan maar is checken

Gast
geplaatst: vandaag om 11:53 uur

geplaatst: vandaag om 11:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.