Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2009, 14:30 uur
Seedorf schreef:
Ik mis ook een aantal tracks, erg jammer dat een nummer als Can't C Me er niet in staat.
You Must Be Going Blind! Ik mis ook een aantal tracks, erg jammer dat een nummer als Can't C Me er niet in staat.

Idd fantastisch nummer. Weet nog dat toen ik All Eyez On Me had aangeschaft ik dacht dat ik alle toppertjes daarvan al wel kende. Werd er helemaal door weggeblazen. Hoor die 10x liever met uitgaand dan bv California Love, hoewel dat nummer ook wel altijd in de beentjes gaat zitten..
0
geplaatst: 3 januari 2009, 15:43 uur
Voor mij is het grootste gemis toch wel Words of Wisdom.... Maar Catdog heeft een leuke lijst inelkaar geknutseld, het is moeilijk om iedereen tevreden te houden.
0
geplaatst: 3 januari 2009, 16:26 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voor mij is het grootste gemis toch wel Words of Wisdom.... Maar Catdog heeft een leuke lijst inelkaar geknutseld, het is moeilijk om iedereen tevreden te houden.
Het is moeilijk aangezien qua Mainstream & Underground een aardig groote catalogus heeft.
2-4
Hail Mary is kwa status gewoon een van z'n grootste! Maar toch relatief vaak overlooked!
0
geplaatst: 3 januari 2009, 19:45 uur
Rhythm & Poetry schreef:
2Pac heeft veel goede tracks.. Can't C Me , en Words of Wisdom zijn ook beide erg goed.. maar ik heb geprobeerd de wat bekendere nummers van hem erin te doen .. zodat eigenlijk zoveel mogelijk mensen kunnen meedoen. (meerendeels de singletjes zijn toegevoegd.)
0
geplaatst: 3 januari 2009, 19:46 uur
Halve Finale met 8 ,1 verschil
01. Hit ‘Em Up vs. Keep Ya Head Up
02. Hail Mary vs. Do for Love
01. Hit ‘Em Up vs. Keep Ya Head Up
02. Hail Mary vs. Do for Love
0
geplaatst: 3 januari 2009, 19:51 uur
2-4
Wint op nostalgie.
So here's how we goin do this: FUCK Mobb Deep, FUCK Biggie, FUCK Bad Boy ect ect.
Wint op nostalgie.
So here's how we goin do this: FUCK Mobb Deep, FUCK Biggie, FUCK Bad Boy ect ect.
* denotes required fields.