Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
grimy_jason
geplaatst: 4 januari 2009, 19:33 uur
Eindelijk is het aan Eminem, want The Roots en ATCQ zijn gelijk aan een slaapmiddel in my opinion....
Of om het met de woorden van Eminem te zeggen :
It's like dying in my sleep, I don't feel it
Of om het met de woorden van Eminem te zeggen :
It's like dying in my sleep, I don't feel it

0
grimy_jason
geplaatst: 4 januari 2009, 19:37 uur
Was eerder een response op al die "ppfff Eminem" en "joepie Eminem"....
0
Hypnotick
geplaatst: 4 januari 2009, 19:38 uur
2-3
Mwa The Roots zijn best te pruimen, erg goede muziek hoor. Black Thougt heeft meer vaardigheden dan ik aanvankelijk dacht en de producties zijn ook erg sterk over het algemeen. En wat betreft ATCQ ben ik het met je eens, waardeloze kutmuziek dat het is.
Mwa The Roots zijn best te pruimen, erg goede muziek hoor. Black Thougt heeft meer vaardigheden dan ik aanvankelijk dacht en de producties zijn ook erg sterk over het algemeen. En wat betreft ATCQ ben ik het met je eens, waardeloze kutmuziek dat het is.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 19:39 uur
grimy_jason schreef:
(quote)
Daar doelde ik ook op.
Met R&P bedoel ik Rhythm & Poetry (de user)
0
geplaatst: 4 januari 2009, 19:41 uur
2-5
Het niveau daalt overigens ongelofelijk door een aantal berichten, en dat is vrij onnodig. Het is hier geen K3-forum, mensen.
Het niveau daalt overigens ongelofelijk door een aantal berichten, en dat is vrij onnodig. Het is hier geen K3-forum, mensen.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 19:44 uur
06. The Way I Am (vs.) Stan
1-0
Enerzijds vind ik The Way I Am persoonlijk een beter nummer, anderzijds is die van Stan toch ook alleraardigst en een waardig tegenstander.
1-0
Enerzijds vind ik The Way I Am persoonlijk een beter nummer, anderzijds is die van Stan toch ook alleraardigst en een waardig tegenstander.
0
Hypnotick
geplaatst: 4 januari 2009, 19:46 uur
3-2
Doet me erg pijn om tegen Stan te stemmen beide tracks zijn adembenemend goed.
Doet me erg pijn om tegen Stan te stemmen beide tracks zijn adembenemend goed.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 19:47 uur
Harco schreef:
Heel Eminem is overschat, maar dat terzijde.
Dat niet, maar goed.Heel Eminem is overschat, maar dat terzijde.
0
grimy_jason
geplaatst: 4 januari 2009, 20:28 uur
4-2
Dit is mss wel één van de beste Eminem tracks ooit met zieke gestoorde verses van Sticky Fingaz en Slim Shady en dan stemmen jullie op zo'n wacke shit zoals bitch please?
Dit is mss wel één van de beste Eminem tracks ooit met zieke gestoorde verses van Sticky Fingaz en Slim Shady en dan stemmen jullie op zo'n wacke shit zoals bitch please?
* denotes required fields.