MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 4)

zoeken in:

Lukk0 schreef:
Voor allebei 4,5* bij mij, dus ik vind het wel best. Jammer dat The Doors niet door de halve finale kwamen, maar je kan niet alles hebben.

Met The Doors had ik allenzins vrede gehad ja..

7-6

Geen van beide topfavoriet, maar met allebei kan ik wel leven.

8-9 allebei 3,5*

Redelijke finale na wat er nog over was in de kwartfinales. Allang blij dat het geen Joy Division is geworden.

The Velvet Underground & Nico wint!

wanneer komt versie 5?

2008

(afbeelding)
#33 in top 250

2007

(afbeelding)
#33 in top 250

2006

(afbeelding)
#2 in top 250

2005

(afbeelding)
#149 in top 250

stuart
Mooi gedaan, Dwjekk

De 'Banaan' heeft gewonnen....heb ik vrede mee; er staan een paar nummers op die ik niet echt kan horen, maar het is absoluut een klassieker !!! (ik heb 'm overigens zelf ook)

Ik heb hem al heel lang (en grijsgedraaid) en dit is natuurlijk een klassieker, al had ik liever dat er weer een ander album won.

Weer dat afgekloven bot

Als hij volgend jaar weer wint kunnen we 'm denk ik wel uitnoemen tot de Ultieme MuMeForum klassieker.

Andere winnaar zou natuurlijk wel leuk zijn, al krijgt de banaan hier 4.5*. Jammer dat Talking Heads het aflegden tegen The Smiths, want die hadden van mij wel mogen winnen.

In de toplijst staat dit album pas op #33, ik denk dat zowat iedereen dit een prima album vindt (hij krijgt van mij ook 4,5*), maar dat relatief weinigen dit echt tot zijn topalbums rekent.
Tja, van mij hadden the Smiths of the Doors mogen winnen.

Zelfde winnaar als vorig jaar

Bedankt voor de organisatie, Luuk.

Ik deed het weer met veel plezier .

Ben heel blij dat het niet die overschatte smiths zijn, wat mensen daar aan af horen.. VU is een prima plaat natuurlijk, maar iets verrassender had wel gemogen.

VU is inderdaad lang niet slecht, maar ik had toch véél liever The Smiths zien winnen (4* vs 5*).
In de MuMeLadder zijn Venus in Furs en There Is A Light nog allebei in de running, ik hoop dat Morrissey daar wél boven VU eindigt

Hmm, VU wint? Had ik liever Smiths gezien (4,5* en 5*). Maar dik tevreden hier

Bedankt Dwjekk_

Low was een leukere, en eveneens goed haalbare winnaar geweest. Deze is wat afgezaagd, maar niettemin geniaal en dus EIGENLIJK een leuke winnaar . Bovendien wat specialer dan The Smiths, wier album ook goed is.

tijdloze winnaar

dank ook Dwjekk_

De laatste 16 albums waren allemaal 5* of 4,5-albums, al zat er geen meer in van mijn top-10. Zonder twijfel is VU een tijdloze winnaar, maar dat geldt ook voor de andere 15 albums.

Marvin Gaye is zo te zien dan toch verslagen door een uiteindelijke finalist. Dat maakt de vroege uitschakeling weer wat dragelijker

itchy schreef:
Weer dat afgekloven bot

Als er toch één album is dat van invloed is geweest op de muziek waar jij van houdt, dan is het de winnaar van deze KO toch wel...

Gast
geplaatst: vandaag om 03:49 uur

geplaatst: vandaag om 03:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.