MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Album KO 2009

zoeken in:
Casartelli (moderator)
1 Rush - Signals --- Talk Talk - Laughing Stock

1-0

zo dat begint lekker....

1-1 dan maar

2-1

battle 18: mijn nummer 1 en 2 tegen elkaar. Broedermoord

Kingsnake
3-1

3-2

Steven Wilson doet het goed met 5 keer PT, 1 keer Blackfield en 1 keer No-man zover in de KO.

4-3 eitje

Lukk0
4-5

4-6 nipt

Praat Praat door.

2 Marillion - Marbles --- Pain of Salvation - Remedy Lane

1-0

Lukk0
2-0

Kingsnake
shit

eeuhhh

3-0 dan maar

odi
4-0

5-0

Lukk0
Casartelli schreef:
En dan is zomaar ineens ronde 3 afgelopen. Wel bar dat The Gathering inderdaad met 5-0 van zo'n slap jaren '80 Oldfield plaatje verliest... en spijtig van Eloy, maar die waren bij voorbaat kansloos in dit Radiohead-bastion. Nou, we gaan even een nieuwe ronde in elkaar zetten.

Ik zie anders maar één keer Radiohead in ronde vier en ik schat de kans aardig groot dat ze er tegen Animals wel uit gaan vliegen (hoewel ik in dat geval wel voor Radiohead zou stemmen). Tegen Eloy was het trouwens ook maar net aan.

3 Battles - Mirrored --- Pink Floyd - A Saucerful of Secrets (30-3; 22:04)

1-0

Casartelli (moderator)
Lukk0 schreef:
Ik zie anders maar één keer Radiohead in ronde vier en ik schat de kans aardig groot dat ze er tegen Animals wel uit gaan vliegen (hoewel ik in dat geval wel voor Radiohead zou stemmen). Tegen Eloy was het trouwens ook maar net aan.

Dat betekent dat na drie rondes nog 50% van de Radiohead-deelnemers over is. Ik ken bands die het minder doen.

2-2

Wat zit er trouwens nog belachelijk veel Porcupine Tree in!

Jester schreef:
Wat zit er trouwens nog belachelijk veel Porcupine Tree in!

Tijd om het zwaar overschatte Fear of a Blank Planet er eens uit te gaan stemmen. Op een paar minuten in Anesthesize na is hij bijna niet uit te zitten, zo traag en saai met de zielloze Steven Wilson voorop .

4-2

Status Seeker schreef:
(quote)

Tijd om het zwaar overschatte Fear of a Blank Planet er eens uit te gaan stemmen. Op een paar minuten in Anesthesize na is hij bijna niet uit te zitten, zo traag en saai met de zielloze Steven Wilson voorop .

Mee eens dat het één van de minste PT-platen is, maar liever niet eruit tegen The Gathering. Dat moet dan maar een ronde wachten...

Misterfool
4-3

Lukk0
5-3

Kingsnake
Titmeister schreef:
4-2

(quote)

Mee eens dat het één van de minste PT-platen is, maar liever niet eruit tegen The Gathering. Dat moet dan maar een ronde wachten...

ja, haha, liever Porcupine Tree dan The Gathering.

Nou, waar blijdt die laatste stem?

4 Pink Floyd - Dark Side of the Moon --- Roger Waters - Amused to Death (31-03 8:39)

0-1 Hoe kan ik hier nou tussen kiezen

3 Battles - Mirrored --- Pink Floyd - A Saucerful of Secrets (30-3; 22:04)

6-3

Status Seeker schreef:
(quote)

En toch vind ik het grappig dat je Steven Wilson zielloos noemt, terwijl je een volledig door hem geproduceerd album in je top 10 hebt staan en waar hij ook nog een deel van de vocalen, de keys en een deel van het gitaarwerk op heeft gedaan

Dan ook maar meteen even mijn ei kwijt dat Fear of a Blank Planet wat mij betreft de KO wel mag winnen, briljant album.

4 Pink Floyd - Dark Side of the Moon --- Roger Waters - Amused to Death (31-03 8:39)

1-1 Niet moeilijk

Gast
geplaatst: vandaag om 19:14 uur

geplaatst: vandaag om 19:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.