Muziek / Muziekgames / Prog Album KO 2009
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 3 april 2009, 07:44 uur
20 IQ - Ever --- Marillion - Happiness is the Road
1-0
1-0
0
Kingsnake
geplaatst: 3 april 2009, 09:18 uur
Camel door
:):):)
Niet zo'n legendarisch goede Marillion en de come-back van Nicholls bij de band, dus:
3-0
:):):)Niet zo'n legendarisch goede Marillion en de come-back van Nicholls bij de band, dus:
3-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 april 2009, 13:58 uur
Kingsnake schreef:
Niet zo'n legendarisch goede Marillion en de come-back van Nicholls bij de band, dus:
5-2
Al is wel alles relatief en is het uiteindelijk 4* tegen 4*...
0
geplaatst: 3 april 2009, 14:10 uur
5-3
Hmm, dan moet ik het toch eens opnieuw beluisteren. Het staat mij bij als goed gespeelde, maar tot op het suffe af, veilig gespeelde neoprog. Ik kan me voorstellen dat Magma op je zenuwen werkt, dat deed het bij mij eerst ook, maar als je daar overheen bent is het één van de meest creatieve albums ooit gemaakt...
Misterfool schreef:
twelfth night is een band die prog/punk en new wave geweldig combineerd. magma is bijzonder maar weet me ook wel eens op de zenuwen te werken vandaar mijn keuze voor fact and fiction
(quote)
twelfth night is een band die prog/punk en new wave geweldig combineerd. magma is bijzonder maar weet me ook wel eens op de zenuwen te werken vandaar mijn keuze voor fact and fiction
Hmm, dan moet ik het toch eens opnieuw beluisteren. Het staat mij bij als goed gespeelde, maar tot op het suffe af, veilig gespeelde neoprog. Ik kan me voorstellen dat Magma op je zenuwen werkt, dat deed het bij mij eerst ook, maar als je daar overheen bent is het één van de meest creatieve albums ooit gemaakt...
0
Paddy
geplaatst: 3 april 2009, 14:55 uur
21 The Moody Blues - Days of Future Passed --- Genesis - Foxtrot
1-0
1-0
* denotes required fields.