Muziek / Muziekgames / Prog Album KO 2009
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2009, 20:11 uur
Tja.....
Phideaux is wel mijn ontdekking van deze KO, maar moet zich natuurlijk nog wel bewijzen.
7-6
Phideaux is wel mijn ontdekking van deze KO, maar moet zich natuurlijk nog wel bewijzen.
7-6
0
geplaatst: 6 april 2009, 20:16 uur
En daar ging de sensatie...
13 Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors --- The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
0-1
Ongeveer gelijkwaardig aan elkaar.
13 Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors --- The Alan Parsons Project - Tales of Mystery and Imagination
0-1
Ongeveer gelijkwaardig aan elkaar.
0
geplaatst: 6 april 2009, 20:34 uur
14 Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway --- Porcupine Tree - Lightbulb Sun
0
geplaatst: 6 april 2009, 20:34 uur
0-1
Mijn andere 5* PT-plaat tegen wederom een Genesis-plaat. Waarom zit me dit ergens maar half lekker
?
Mijn andere 5* PT-plaat tegen wederom een Genesis-plaat. Waarom zit me dit ergens maar half lekker
?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 april 2009, 21:12 uur
4-6
The Lamb is toch een van die meer overschatte klassieke progalbums. Doe mij de puberprog van Porcupine Tree maar.
The Lamb is toch een van die meer overschatte klassieke progalbums. Doe mij de puberprog van Porcupine Tree maar.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 april 2009, 21:14 uur
Zo dadelijk:
16 Pink Floyd - Animals --- Jethro Tull - Thick as a Brick
Nu eerst
15 Caravan - In the Land of Grey and Pink --- King Crimson - Red
0-1
Natuurlijk is Caravan ook leuk, maar mijn laatste overgebleven toptienplaat houd ik graag nog even vast.
16 Pink Floyd - Animals --- Jethro Tull - Thick as a Brick
Nu eerst
15 Caravan - In the Land of Grey and Pink --- King Crimson - Red
0-1
Natuurlijk is Caravan ook leuk, maar mijn laatste overgebleven toptienplaat houd ik graag nog even vast.
0
geplaatst: 6 april 2009, 21:14 uur
Wat een comeback voor Lightbulb Sun! Toch nog een van PT's sterkste platen in de achtste finales 
0-2

0-2
* denotes required fields.