Muziek / Muziekgames / Prog Album KO 2009
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 7 april 2009, 20:35 uur
freitzen schreef:
ja, we spelen dit soort spelletjes ook alleen omdat we eens een ander album als het 'beste' willen zien...
ja, we spelen dit soort spelletjes ook alleen omdat we eens een ander album als het 'beste' willen zien...
ik hoor sarcasme doordrenken freitzen. nee ik ben gewoon eens benieuwd. ik ben nieuwsgierig van aard
0
geplaatst: 7 april 2009, 20:35 uur
freitzen schreef:
Nee hoor, kijk mijn top 10 maar na!
0
geplaatst: 7 april 2009, 20:38 uur
1-7, toch wel verrassend dat dit VDGG album de kwartfinale gehaald heeft, maar tegen KC kan hij nog niet op.
Het geeft wel mooi aan welke richting VDGG op zou gaan met nummers als White Hammer en After the Flood
Het geeft wel mooi aan welke richting VDGG op zou gaan met nummers als White Hammer en After the Flood

0
geplaatst: 7 april 2009, 20:41 uur
Misterfool schreef:
ik hoor sarcasme doordrenken freitzen. nee ik ben gewoon eens benieuwd. ik ben nieuwsgierig van aard
(quote)
Oh, ik vind het ook wel leuk hoor als een favoriet eruit gaat in een KO als deze, maar ik ga niet op de underdog stemmen als ik de favoriet beter vind. Dat gaat me net te ver, maar uiteraard mag iedereen dit zelf weten.
@vigil: eerst nog even van die andere voormalig finalist winnen

0
geplaatst: 7 april 2009, 20:51 uur
Zeg Kingsnake, je kunt maar op één album tegelijk stemmen hoor. 

0
geplaatst: 7 april 2009, 23:08 uur
4 Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors --- Pink Floyd - Animals
0-1
0-1
* denotes required fields.