MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 92/93 KO

zoeken in:
4-3 ik vind ze beiden goed (maar Red Hot Chili Peppers beter)

Altijd moet de dance het hier ontgelden.....

162 LA style - I'm raving vs wet wet wet - more than love

1-0

Dag RHCP Randdebielen niveau door

3-1 ik heb geen fan van Wet Wet Wet maar ik kies toch iets dat tenminste een degelijke melodie heeft.

Anti-dance, LucM?

I'm Raving is een klassieker in de dancescene hoor.

Beste musicfreak, ik ben absoluut niet anti-dance, sterker zelfs, ik heb zowat de ganse Dance-classics-reeks in huis, maar "I'm raving" vind ik op artistiek en melodisch vlak platter dan een dubbeltje.

Het is friek met ie

Haha, ik snap best je mening hoor. Ken genoeg mensen die dit niks vinden, maar ook genoeg die mijn mening wel delen. Het is in ieder geval beter dan dat slaapverwekkende Wet Wet Wet

Zoals eerder gezegd, van Wet Wet Wet ben ik ook niet bepaald een fan vanwege te gelikt, maar vocaal is het wel sterk.

Geef me dan een Goodnight Girl ofzo, die vind ik wel echt prachtig, maar deze..... nee....

Dat nummer van LA Style is verre van het beste wat dance heeft te bieden, maar Wet Wet Wet is echt vieze muziek

Nou, ik dans er nog steeds lekker op

4-2 I'm Raving is toch geweldig?

Van LA Style vond ik James Brown Is Dead erg vooruitstrevend (hij is ook nog niet zo lang dood), maar I'm Raving misschien juist daardoor weer een stuk minder.

het zal de leeftijd zijn EDIT: James Brown is Dead vind ik ook een stuk beter...

L.A. Style.... in your face!

L.A. Style..... will kick this place!

Ja, uiteraard is James Brown Is Dead veel beter, maar deze vind ik ook niet slecht.

Harco
5-2. Duh.

163 boney m - megamix vs brian may - back to the light

Jemig...

0-1 haha, Boney M

Is het nou afgelopen met dat kinderachtige gedoe?

Berichten verwijderd.

Jemig, Leon..... .

1-3

Ik vind Boney M niet slechter dan bv. 2 Unlimited, integendeel, maar deze megamix had afgeschoten moeten worden.

Ik heb een zwak voor Bobby Farrell; komt ook door die geweldige reclame dat de zanger van Boney M in het bejaardenhuis op trad.
En op de een of andere manier klinkt hun muziek prettiger dan die van Brian May.
Prima gitarist, maar hij moet niet gaan zingen.

Het nummer van Brian May vind ik ook vrij matig.
De vroege hits van Boney M vind ik overigens wel goed te pruimen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.