Muziek / Muziekgames / 92/93 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2009, 21:01 uur
Tja we zit inmiddels in de jaren 90 ko,dan kan je dit verwachten. 

0
geplaatst: 12 januari 2009, 21:33 uur
musicfriek schreef:
Nou, inderdaad, 2 stemmen heeft dat verkrachte nummer al. Wat mij betreft een van de slechtste covers ooit.....
Vibeology is ook niet bepaald een hoogvlieger, maar nog altijd beter dan dat gedrocht. Horny horns!
(Paula was toen mijn favoriete zangeres
)
Nou, inderdaad, 2 stemmen heeft dat verkrachte nummer al. Wat mij betreft een van de slechtste covers ooit.....
Vibeology is ook niet bepaald een hoogvlieger, maar nog altijd beter dan dat gedrocht. Horny horns!
(Paula was toen mijn favoriete zangeres
)Ik vond geen van beide nummers mijn stem waard, vandaar dat ik paste bij de vorige KO (doe ik steeds als ik beide nummers zwak vind). Van het nummer van Dolly Parton had Whitney Houston inderdaad af moeten blijven maar Paula Abdul vind ik vocaal dan weer veel zwakker.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 21:34 uur
Dat is waar, vocaal gezien stelt Paula niks voor, maar qua muziek zit het prima in elkaar. Het swingt als een tiet iig! 
En ik stem wel als ik beide nrs zwak vind. Anders schiet het geen moer op hier. In vroegere tijden gingen dit soort KO's echt veel sneller!

En ik stem wel als ik beide nrs zwak vind. Anders schiet het geen moer op hier. In vroegere tijden gingen dit soort KO's echt veel sneller!
0
geplaatst: 12 januari 2009, 23:05 uur
160 Apotheosis - O fortuna vs bruce springsteen - 57 channels
0
geplaatst: 12 januari 2009, 23:27 uur
Bruce Springsteen...... Lekkere standaard rock, zeker dit nummer 
Mensen, durf eens voor het GOEDE nummer te kiezen!

Mensen, durf eens voor het GOEDE nummer te kiezen!

0
geplaatst: 12 januari 2009, 23:36 uur
161 Snap - Rhythm is a dancer vs Red Hot Chili Peppers - Under the bridge
1-0 Jaaaaaa
1-0 Jaaaaaa

0
geplaatst: 12 januari 2009, 23:52 uur
Die tekst is wel van zulk randdebiel niveau.. daar kunnen geen duizend ballads van de RHCP tegenop..
0
geplaatst: 12 januari 2009, 23:54 uur
Ach, dat heb je niet eens zelf gehoord.. Goed gelezen bij de recensies hoor... Under the Bridge.... standaard rockmeuk!
Randdebiel rules!
Randdebiel rules!

* denotes required fields.