MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 92/93 KO

zoeken in:
3-1

allebei vreselijk

4-1

Tja we zit inmiddels in de jaren 90 ko,dan kan je dit verwachten.

musicfriek schreef:
Nou, inderdaad, 2 stemmen heeft dat verkrachte nummer al. Wat mij betreft een van de slechtste covers ooit.....
Vibeology is ook niet bepaald een hoogvlieger, maar nog altijd beter dan dat gedrocht. Horny horns! (Paula was toen mijn favoriete zangeres )

Ik vond geen van beide nummers mijn stem waard, vandaar dat ik paste bij de vorige KO (doe ik steeds als ik beide nummers zwak vind). Van het nummer van Dolly Parton had Whitney Houston inderdaad af moeten blijven maar Paula Abdul vind ik vocaal dan weer veel zwakker.

Dat is waar, vocaal gezien stelt Paula niks voor, maar qua muziek zit het prima in elkaar. Het swingt als een tiet iig!

En ik stem wel als ik beide nrs zwak vind. Anders schiet het geen moer op hier. In vroegere tijden gingen dit soort KO's echt veel sneller!

160 Apotheosis - O fortuna vs bruce springsteen - 57 channels

Bruce Springsteen...... Lekkere standaard rock, zeker dit nummer

Mensen, durf eens voor het GOEDE nummer te kiezen!

RedLightCityBoy
4-4

Harco
5-4.

Woo hoo

161 Snap - Rhythm is a dancer vs Red Hot Chili Peppers - Under the bridge

1-0 Jaaaaaa

Whooooooooooo Kwaliteit wint het altijd van kwantiteit

4-0

RedLightCityBoy
4-1

4-2

"I'm as serious as cancer, rhythm is a dancer"

Nee, Under the Bridge dan..............

Snap rules

Die tekst is wel van zulk randdebiel niveau.. daar kunnen geen duizend ballads van de RHCP tegenop..

Ach, dat heb je niet eens zelf gehoord.. Goed gelezen bij de recensies hoor... Under the Bridge.... standaard rockmeuk!

Randdebiel rules!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:55 uur

geplaatst: vandaag om 15:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.