MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Link de artiest

zoeken in:
The Ex > Tortoise > deed mee aan In The Fishtank serie

Yak
Deed mee aan In The Fishtank-serie > WILLARD GRANT CONSPIRACY > Zeer middelmatig album met één nummer erop dat zo geniaal is dat je er versteld van staat

Yak
En het ook meteen maar even rondbazuint: August list op het album 'Flying low'.

neo
Zeer middelmatig album met één nummer erop dat zo geniaal is dat je er versteld van staat> Terminator 2- Brad Fiedel > pile driver op hoog tempo

Volgens mij bloed dit forum dood.....is pile driver op hoog tempo te ingewikkeld?

Ja neo, kun je zelf wellicht de oplossing geven? Wat had je in gedachten?
O ja Neo, nog een leuke link voor je: http://www.flextreme.be/cesam/...

neo
Pile Driver is een term die best vaak gebruikt wordt. Stel je voor het het geluid van een heimachine, maar dan iets lichter en vaak op een iets sneller tempo, klinkt als metalen percussie om het simpel te zeggen. Dit kan zowel met elektronische middelen als een combinatie van het slaan op bepaalde metalen objecten en dat dan mixen met bepaalde apparatuur.

En niet weer die filmpjes De dag dat dat soort idioten oprotten met dat soort dingen is hopelijk snel in zicht!

pile driver op hoog tempo > tom waits > muzikale vissen

muzikale vissen > Hellfish > overstap van hiphop naar experimentele electronic.

overstap van hiphop naar experimentele electronic > DJ Krust > Brit met dreadlocks

Brit met dreadlocks > Levellers > neo-hippies

neo-hippies -> Polyphonic Spree -> groep met meer dan zes leden

groep met meer dan zes leden > Scala > dood aan kinderkoren.

Volgens AMG bestaat Scala uit slechts 4 leden, maar goed ik ken ze verder niet.

Geen idee hoeveel leden ze werkelijk tellen, maar een koor met maar 4 leden lijkt me een beetje triest

link

dood aan kinderkoren > kinderen voor kinderen > onbewoond eiland

Onderhond schreef:

Geen idee hoeveel leden ze werkelijk tellen, maar een koor met maar 4 leden lijkt me een beetje triest

Hehe ja anders kan je niet echt spreken van een koor idd. Ik dacht dat je het over een andere Scala had. Had jou niet zo in die hoek van de kinderkoren verwacht .

Zit ik ook niet zo, hence de "dood aan kinderkoren"

onbewoond eiland > On avery island > melk

melk > Milk Inc > kwalitatief niet zo hoogstaande top40muziek

Kwalitatief niet zo hoogstaande top40muziek - BRITNEY SPEARS - Als kutartiest zijnde met hulp van de Neptunes toch een top track maken

Als kutartiest zijnde met hulp van de Neptunes toch een top track maken > Nelly > Iets met dieren (Nelly The Elephant, liedje van de Toy Dolls)

Yak
Iets met dieren > PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA > Pinkpop-weemoed

Pinkpop-weemoed - PEARL JAM - Het voor velen mooiste nummer van deze band is niet eens op single uitgebracht.

Het voor velen mooiste nummer van deze band is niet eens op single uitgebracht > Led Zeppelin (Stairway To Heaven) > Top 100 allertijden klassieker

Top 100 allertijden klassieker - QUEEN - Band die zeer veel haters heeft, maar ook veel fans

Yak
Band die zeer veel haters heeft, maar ook veel fans > TOTO > Afrika

Afrika> USA FOR AFRICA > veel artiesten die meedoen aan een nummer voor een goed doel

veel artiesten die meedoen aan een nummer voor een goed doel > passengers > songtitel met een naam van een stad erin.

Yak
Songtitel met een naam van een stad erin > SUFJAN STEVENS (zo'n beetje elk nummer op 'Michigan' > Driekwartsmaat

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.