MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Link de artiest

zoeken in:
JonnieBrasco
Driekwartsmaat - R.E.M. (Try Not to Breathe) - band met psychologische term als naam

therapy? > Sommige zangers hadden wel wat therapy kunnen gebruiken! > zanger die te vroeg, of te laat zelfmoord pleegde.

zanger die te vroeg, of te laat zelfmoord pleegde> elliot smith > postuum uitgemolken artiest

postuum uitgemolken artiest > Jeff Buckley > engelenstem

engelensten> Gerard Joling > Vreselijk irritante Nederlandse Artiest

Vreselijk irritante Nederlandse Artiest > Gordon > Bijklussen als radiomaker

Bijklussen als radiomaker > Henk Westbroek > België

België > Ozark Henry > Blanke soul

plastic schreef:
therapy? > Sommige zangers hadden wel wat therapy kunnen gebruiken! > zanger die te vroeg, of te laat zelfmoord pleegde.

Hier ging t dus al fout. Want dit volgde op:

JonnieBrasco schreef:
Driekwartsmaat - R.E.M. (Try Not to Breathe) - band met psychologische term als naam

Dus officieel zijn we hier gebleven.

band met psychologische term als naam > Therapy?> Beter goed gejat, dan slecht verzonnen

Ps. jammer dat ik ozark henry hier niet in de link heb gekregen

plastic schreef:

Waar slaat dit eigenlijk op?

HammerHead schreef:

Waar slaat dit eigenlijk op?

Misschien heeft de schrijver wel humor......in het kader van niet alles even serieus nemen! ........maar wordt er nog gelinkt

band met psychologische term als naam > Therapy?> Beter goed gejat, dan slecht verzonnen ........ na opmerkingen van Emdee, zie vorige pagina......zijn we hier gebleven!

ElMeroMero
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen>MONO>één bandnaam, maar verschillende bands

één bandnaam, maar verschillende bands >Nirvana > een band die de muziekwereld heeft veranderd

een band die de muziekwereld heeft veranderd > Velvet Underground > Veel liedjes over meisjes

Veel liedjes over meisjes - LOUIS LOGIC - Battle rap

Battle rap - Immortal Technique - politiek geëngageerd

Yak
Politiek geëngageerd > ORBITAL > Recentelijk gestopt

Recentelijk gestopt - JAY-Z - Een rapplaat zonder gastrappers maken

Een rapplaat zonder gastrappers maken > GROUP HOME > ongetalenteerde rappers die toch een goed album afleveren

ongetalenteerde rappers die toch een goed album afleveren > ali b > artiest die je op lowlands hebt horen babbelen, maar niet muziek hebt horen maken

artiest die je op lowlands hebt horen babbelen, maar niet muziek hebt horen maken > bazz van van katoen > lowlands bandje die je leven heeft veranderd
(mijn vraag was misschien iets te specifiek....daarom beantwoord ik hem zelf maar)

lowlands bandje die je leven heeft veranderd*>BIS> ik vind het eigenlijk nog steeds jammer dat ze gestopt zijn

*Tikkeltje overdreven, maar ik beschouw het maar als "lowlandsband waar je na het optreden spontaan fan van werd en bovendien twee namen die je online gebruikt van hebt geleend")

titan (crew)
Ik vind het eigenlijk nog steeds jammer dat ze gestopt zijn > My bloody valentine > Boegbeeld van een bepaalde stroming

Boegbeeld van een bepaalde stroming - NORMAAL - de zoon van de zanger is ook succesvol in de muziek

de zoon van de zanger is ook succesvol in de muziek > BOB DYLAN> stopt pas als hij sterft

stopt pas als hij sterft > Mick Jagger > Veel te lang doorgegaan

Veel te lang doorgegaan > Pearl Jam > Rampzalig concert

Rampzalig concert > queen of the stone age, pinkpop 2003 > Maar toch wereldmuziek

Gast
geplaatst: vandaag om 09:38 uur

geplaatst: vandaag om 09:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.