Muziek / Muziekgames / Link de artiest
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 31 oktober 2004, 18:45 uur
Driekwartsmaat - R.E.M. (Try Not to Breathe) - band met psychologische term als naam
0
geplaatst: 31 oktober 2004, 20:07 uur
therapy? > Sommige zangers hadden wel wat therapy kunnen gebruiken! > zanger die te vroeg, of te laat zelfmoord pleegde.
0
geplaatst: 31 oktober 2004, 20:17 uur
zanger die te vroeg, of te laat zelfmoord pleegde> elliot smith > postuum uitgemolken artiest
0
geplaatst: 31 oktober 2004, 20:36 uur
engelensten> Gerard Joling > Vreselijk irritante Nederlandse Artiest
0
geplaatst: 31 oktober 2004, 20:38 uur
Vreselijk irritante Nederlandse Artiest > Gordon > Bijklussen als radiomaker
0
geplaatst: 1 november 2004, 12:22 uur
plastic schreef:
therapy? > Sommige zangers hadden wel wat therapy kunnen gebruiken! > zanger die te vroeg, of te laat zelfmoord pleegde.
Hier ging t dus al fout. Want dit volgde op:
JonnieBrasco schreef:
Driekwartsmaat - R.E.M. (Try Not to Breathe) - band met psychologische term als naam
Dus officieel zijn we hier gebleven.
0
geplaatst: 1 november 2004, 12:30 uur
band met psychologische term als naam > Therapy?> Beter goed gejat, dan slecht verzonnen 
Ps. jammer dat ik ozark henry hier niet in de link heb gekregen

Ps. jammer dat ik ozark henry hier niet in de link heb gekregen

0
geplaatst: 1 november 2004, 13:38 uur
plastic schreef:
Waar slaat dit eigenlijk op?
0
geplaatst: 1 november 2004, 13:55 uur
Misschien heeft de schrijver wel humor......in het kader van niet alles even serieus nemen! ........maar wordt er nog gelinkt
0
geplaatst: 1 november 2004, 14:10 uur
band met psychologische term als naam > Therapy?> Beter goed gejat, dan slecht verzonnen ........ na opmerkingen van Emdee, zie vorige pagina......zijn we hier gebleven!
0
ElMeroMero
geplaatst: 5 november 2004, 00:24 uur
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen>MONO>één bandnaam, maar verschillende bands
0
geplaatst: 7 november 2004, 14:51 uur
één bandnaam, maar verschillende bands >Nirvana > een band die de muziekwereld heeft veranderd
0
geplaatst: 7 november 2004, 15:17 uur
een band die de muziekwereld heeft veranderd > Velvet Underground > Veel liedjes over meisjes
0
geplaatst: 7 november 2004, 23:04 uur
Recentelijk gestopt - JAY-Z - Een rapplaat zonder gastrappers maken
0
geplaatst: 10 november 2004, 20:51 uur
Een rapplaat zonder gastrappers maken > GROUP HOME > ongetalenteerde rappers die toch een goed album afleveren
0
geplaatst: 16 november 2004, 11:46 uur
ongetalenteerde rappers die toch een goed album afleveren > ali b > artiest die je op lowlands hebt horen babbelen, maar niet muziek hebt horen maken
0
geplaatst: 30 november 2004, 16:45 uur
artiest die je op lowlands hebt horen babbelen, maar niet muziek hebt horen maken > bazz van van katoen > lowlands bandje die je leven heeft veranderd
(mijn vraag was misschien iets te specifiek....daarom beantwoord ik hem zelf maar)
(mijn vraag was misschien iets te specifiek....daarom beantwoord ik hem zelf maar)
0
geplaatst: 30 november 2004, 16:49 uur
lowlands bandje die je leven heeft veranderd*>BIS> ik vind het eigenlijk nog steeds jammer dat ze gestopt zijn
*Tikkeltje overdreven, maar ik beschouw het maar als "lowlandsband waar je na het optreden spontaan fan van werd en bovendien twee namen die je online gebruikt van hebt geleend")
*Tikkeltje overdreven, maar ik beschouw het maar als "lowlandsband waar je na het optreden spontaan fan van werd en bovendien twee namen die je online gebruikt van hebt geleend")
0
titan (crew)
geplaatst: 30 november 2004, 16:55 uur
Ik vind het eigenlijk nog steeds jammer dat ze gestopt zijn > My bloody valentine > Boegbeeld van een bepaalde stroming
0
geplaatst: 30 november 2004, 16:57 uur
Boegbeeld van een bepaalde stroming - NORMAAL - de zoon van de zanger is ook succesvol in de muziek
0
geplaatst: 30 november 2004, 17:34 uur
de zoon van de zanger is ook succesvol in de muziek > BOB DYLAN> stopt pas als hij sterft
0
geplaatst: 30 november 2004, 17:41 uur
stopt pas als hij sterft > Mick Jagger > Veel te lang doorgegaan
0
geplaatst: 30 november 2004, 18:24 uur
Rampzalig concert > queen of the stone age, pinkpop 2003 > Maar toch wereldmuziek
* denotes required fields.