MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Link de artiest

zoeken in:
Artiesten die eigen sound inruilde voor commerciele dancemuziek > Gwen Stefani > Getrouwd met andere bekende muzikant

Commerciële dancemuziek

Het is best leuk dansen op de nieuwe single van Gwen hoor. En electro valt toch wel onder dance? Of bedoelde je dat dancemuziek per definitie commercieel is ofzo?

Getrouwd met andere bekende muzikant - TINA TURNER - Ze is in de 60, maar ze kleedt zich als een jonge dame.

Het is best leuk dansen op de nieuwe single van Gwen hoor.

In elk bejaardencafé wordt er ook stevig geswingd op Frank Sinatra, maar om het nu dance te noemen

Ik versta er waarschijnlijk gewoon wat anders onder

Ze is in de 60, maar ze kleedt zich als een jonge dame » CHER » Tevens actrice

tevens actrice >> Madonna >> artiest die getrouwd is met iemand uit de filmwereld

artiest die getrouwd is met iemand uit de filmwereld > Chris Martin (Coldplay) > band die een nummer heeft met een Nederlandse plaatsnaam als titel (in dit geval Amsterdam)

band die een nummer heeft met een Nederlandse plaatsnaam als titel> THE BEAUTIFUL SOUTH*> zowel een zanger als een zangeres in de band

*Rotterdam (or anywhere)

Yak
Zowel een zanger als een zangeres in de band > BEARSUIT > Geliefd door John Peel

Geliefd door John Peel > the undertones > zanger die solo ook een hit heeft gescoord

zanger die solo ook een hit heeft gescoord - GENESIS - naam van een bijbelboek

naam van een bijbelboek > RUTH Jacott > Paul de leeuw en vriendjes

Paul de leeuw en vriendjes - COR BAKKER - speelde over de hele wereld met bekende en onbekende artiesten

ElMeroMero
Speelde over de hele wereld met bekende en onbekende artiesten>RY COODER>speelde met Captain Beefheart

Speelde met Captain Beefheart -> Frank Zappa -> Stierf aan kanker

Yak
Stier aan kanker?

Heb het even ge-edit.

Stierf aan kanker - CONNY VANDENBOSCH - speelde mee in Andre van Duin Revue

speelde mee in André van Duin Revue > Hans Otjes > woont in dezelfde stad als ik...

speelde mee in Andre van Duin Revue > Hans Otjes > woont in dezelfde stad als ik...

Music-meter.....:(

Naja, Andre woont in Hoorn, dus:

woont in dezelfde stad als ik > JOHAN > album vernoemd naar een straat (pergola)

album vernoemd naar een straat> the beatles > een lid van de band ging onnatuurlijk dood

Een lid van de band ging onnatuurlijk dood > NIRVANA > geparodieerd door Weird Al Yankovic

geparodieerd door Weird Al Yankovic - COOLIO - Niets meer van gehoord

Niets meer van gehoord- Fergie Fredriksen- voormalig zanger van Toto

voormalig zanger van Toto > JOSEPH WILLIAMS> zoon van iemand die ook muziek maakt

zoon van iemand die ook muziek maakt
--> Enrique Iglesias --> "ik kan niet zingen, maar een beroemd familielid van me wel, dus maakt dat helemaal niet zo veel uit"

"ik kan niet zingen, maar een beroemd familielid van me wel, dus maakt dat helemaal niet zo veel uit" - ASHLEE SIMPSON - Live show fuck up

Yak
Live show fuck up > BADLY DRAWN BOY > Muts

Muts - DAVE EVANS - zijn bijnaam is veel bekender

Gast
geplaatst: vandaag om 12:54 uur

geplaatst: vandaag om 12:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.