Muziek / Muziekgames / Link de artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2004, 15:44 uur
Artiesten die eigen sound inruilde voor commerciele dancemuziek > Gwen Stefani > Getrouwd met andere bekende muzikant
0
geplaatst: 2 december 2004, 16:14 uur
Het is best leuk dansen op de nieuwe single van Gwen hoor.
En electro valt toch wel onder dance? Of bedoelde je dat dancemuziek per definitie commercieel is ofzo?
En electro valt toch wel onder dance? Of bedoelde je dat dancemuziek per definitie commercieel is ofzo?
0
geplaatst: 2 december 2004, 16:15 uur
Getrouwd met andere bekende muzikant - TINA TURNER - Ze is in de 60, maar ze kleedt zich als een jonge dame.
0
geplaatst: 2 december 2004, 17:02 uur
Het is best leuk dansen op de nieuwe single van Gwen hoor.
In elk bejaardencafé wordt er ook stevig geswingd op Frank Sinatra, maar om het nu dance te noemen

Ik versta er waarschijnlijk gewoon wat anders onder

0
geplaatst: 2 december 2004, 20:12 uur
Ze is in de 60, maar ze kleedt zich als een jonge dame » CHER » Tevens actrice
0
geplaatst: 2 december 2004, 21:09 uur
tevens actrice >> Madonna >> artiest die getrouwd is met iemand uit de filmwereld
0
geplaatst: 2 december 2004, 22:06 uur
artiest die getrouwd is met iemand uit de filmwereld > Chris Martin (Coldplay) > band die een nummer heeft met een Nederlandse plaatsnaam als titel (in dit geval Amsterdam)
0
geplaatst: 2 december 2004, 22:25 uur
band die een nummer heeft met een Nederlandse plaatsnaam als titel> THE BEAUTIFUL SOUTH*> zowel een zanger als een zangeres in de band
*Rotterdam (or anywhere)
*Rotterdam (or anywhere)
0
geplaatst: 3 december 2004, 01:53 uur
Zowel een zanger als een zangeres in de band > BEARSUIT > Geliefd door John Peel
0
geplaatst: 3 december 2004, 09:35 uur
Geliefd door John Peel > the undertones > zanger die solo ook een hit heeft gescoord
0
geplaatst: 3 december 2004, 11:20 uur
zanger die solo ook een hit heeft gescoord - GENESIS - naam van een bijbelboek
0
geplaatst: 3 december 2004, 13:08 uur
naam van een bijbelboek > RUTH Jacott > Paul de leeuw en vriendjes
0
geplaatst: 3 december 2004, 13:38 uur
Paul de leeuw en vriendjes - COR BAKKER - speelde over de hele wereld met bekende en onbekende artiesten
0
ElMeroMero
geplaatst: 3 december 2004, 15:37 uur
Speelde over de hele wereld met bekende en onbekende artiesten>RY COODER>speelde met Captain Beefheart
0
geplaatst: 3 december 2004, 17:51 uur
Speelde met Captain Beefheart -> Frank Zappa -> Stierf aan kanker
0
geplaatst: 3 december 2004, 18:37 uur
Stierf aan kanker - CONNY VANDENBOSCH - speelde mee in Andre van Duin Revue
0
geplaatst: 3 december 2004, 21:57 uur
speelde mee in André van Duin Revue > Hans Otjes > woont in dezelfde stad als ik...
0
geplaatst: 3 december 2004, 22:50 uur
speelde mee in Andre van Duin Revue > Hans Otjes > woont in dezelfde stad als ik...
Music-meter.....:(
Naja, Andre woont in Hoorn, dus:
woont in dezelfde stad als ik > JOHAN > album vernoemd naar een straat (pergola)
Music-meter.....:(
Naja, Andre woont in Hoorn, dus:
woont in dezelfde stad als ik > JOHAN > album vernoemd naar een straat (pergola)
0
geplaatst: 4 december 2004, 10:14 uur
album vernoemd naar een straat> the beatles > een lid van de band ging onnatuurlijk dood
0
geplaatst: 4 december 2004, 11:52 uur
Een lid van de band ging onnatuurlijk dood > NIRVANA > geparodieerd door Weird Al Yankovic
0
geplaatst: 4 december 2004, 12:24 uur
geparodieerd door Weird Al Yankovic - COOLIO - Niets meer van gehoord
0
geplaatst: 5 december 2004, 10:55 uur
Niets meer van gehoord- Fergie Fredriksen- voormalig zanger van Toto
0
geplaatst: 5 december 2004, 15:28 uur
voormalig zanger van Toto > JOSEPH WILLIAMS> zoon van iemand die ook muziek maakt
0
geplaatst: 5 december 2004, 15:32 uur
zoon van iemand die ook muziek maakt
--> Enrique Iglesias --> "ik kan niet zingen, maar een beroemd familielid van me wel, dus maakt dat helemaal niet zo veel uit"
--> Enrique Iglesias --> "ik kan niet zingen, maar een beroemd familielid van me wel, dus maakt dat helemaal niet zo veel uit"
0
geplaatst: 5 december 2004, 15:36 uur
"ik kan niet zingen, maar een beroemd familielid van me wel, dus maakt dat helemaal niet zo veel uit" - ASHLEE SIMPSON - Live show fuck up
* denotes required fields.