MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Link de artiest

zoeken in:
Nederlandse artiest woont in VS - Nicolay - Hedendaagse multiraciale muziekgroep

Multiraciale muziekgroep - Bloc Party - Britse Band

Britse band - Manic Street Preachers - bandlid vermist

Shadow Gallery - Brendt Allman is vemist geweest, is nu weer terecht,

Band waarvan de zanger vorig jaar is overleden

Band waarvan de zanger vorig jaar is overleden - Jackson 5 - Protégé van een artiest die bekender zou worden dan de desbetreffende artiest (in dit geval Diana Ross)

sisury
Protégé van een artiest die bekender zou worden dan de desbetreffende artiest - Sieneke (van Marianne Weber ) - Beschamend

sisury
sisury schreef:
Protégé van een artiest die bekender zou worden dan de desbetreffende artiest - Sieneke (van Marianne Weber ) - Beschamend

Oké, dat is flauw. Ik doe het wel anders.
Protégé van een artiest die bekender zou worden dan de desbetreffende artiest - Sieneke (van Marianne Weber ) - Artiest over wie bijna alleen maar negatief bericht wordt

Artiest over wie bijna alleen maar negatief bericht wordt - Chris Brown - artiest die zijn vrouw/man geslagen heeft

sisury
Artiest die zijn vrouw/man geslagen heeft - Ike Turner - Vormde een muzikaal duo met zijn/haar levenspartner

Vormde een muzikaal duo met zijn/haar levenspartner - Gwen McCrae - Werd gesampled door het Franse duo Cassius

(waar is die sisbury plots heen?)

Benno
Werd gesampled door het Franse duo Cassius - Donna Summer - geproduceerd door Moroder

geproduceerd door Moroder - (muziek van) Freddy Mercury - artiest overleden aan aids

wijsneus
artiest overleden aan aids >>> Eazy E >>> controversiële hip-hop artiest die in band zat en ook solo albums maakt(e)

kemm schreef:
(waar is die sisury plots heen?)

Ja, die heeft zich alweer uitgeschreven.

controversiële hip-hop artiest die in band zat en ook solo albums maakt(e) - Eminem - artiest uit detroit

artiest uit detroit - J Dilla - overleden producer

Benno
overleden producer - Ike Turner - in de gevangenis gezeten

in de gevangenis gezeten - Chuck Berry - scoorde nr. 1 hit in Engeland in 1972

scoorde nr. 1 hit in Engeland in 1972 - Alice Cooper - shockrocker

shockrocker - Marilyn Manson - artiest met teveel make-up op zijn/haar porum

artiest met teveel make-up op zijn/haar porum - King Diamond - artiest die in twee verschillende bandjes speelt

Joppe Klaassen
(waar is die sisbury plots heen?) [/quote]
Voor wie mij enorm gemist heeft, dit is mijn nieuwe account

Joppe Klaassen
Artiest die in twee verschillende bandjes speelt (is speelde ook goed?) - Roger Taylor (Drums in Queen, drums/gitaar/zang in the Cross) - zingende drummer

Zingende drummer - Dave Grohl (Foo Fighters, Nirvana) - Lid van supergroep (Them Crooked Vultures)

Lid van een supergroep: Neal Morse (Transatlantic)

Muzikant die zich bekeerd heeft

Muzikant die zich bekeerd heeft - Cat Stevens - Artiest met een Cypriotische vader

Joppe Klaassen
Ik kon er geneen bedenken, maar ik heb er na wat zoekwerk toch een gevonden:

Artiest met een Cypriotische vader - Peter Andre - Artiest die vroeger succesvol was in vechtsport (sorry- ik wist niets van die man en dit stond op wikipedia )

Meneer Kramer
Artiest die vroeger succesvol was in vechtsport - Oleksandr Ponomarjov - Deed mee aan het Eurovisie Songfestival

Deed mee aan het Eurovisie Songfestival - Celine Dion - maakt(e) albums in meerdere talen

maakt(e) albums in meerdere talen - Herbert Grönemeyer - maakte ook muziek voor een (of meerdere) film(s)

Meneer Kramer
Maakte ook muziek voor een (of meerdere) film(s) - Elton John - Bril

Gast
geplaatst: vandaag om 02:12 uur

geplaatst: vandaag om 02:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.