MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Link de artiest

zoeken in:
Bril - Elvis Costello - iemand die niet onder zijn echte naam albums maakt

Meneer Kramer
Iemand die niet onder zijn echte naam albums maakt - George Baker - Goh, leeft die nog?

Goh, leeft die nog? - Holly Johnson - Artiest die aan de dood is ontsnapt

Meneer Kramer
Artiest die aan de dood is ontsnapt - Koos Alberts - Artiest die geridderd is

DjFrankie (moderator)
Artiest die geridderd is - Elton John - Homosexueel

Meneer Kramer
Homosexueel - Boy George - Veel in het nieuws, maar niet om zijn muziek

DjFrankie (moderator)
Veel in het nieuws, maar niet om zijn muziek - Gerard Joling - Groep met de meest lelijke hoes

Groep met de meest lelijke hoes - Kutschurft - Nederlandse metalband

Nederlandse metalband - Gorefest - Band met een debuutalbum in 1991

Meneer Kramer
Band met een debuutalbum in 1991 - Pearl Jam - Artiest die ooit een legendarisch optreden gaf op Pinkpop

DjFrankie (moderator)
Artiest die ooit een legendarisch optreden gaf op Pinkpop - Thelonious Monster - Andere band met nummer Body and Soul?

Meneer Kramer
Andere band met nummer Body and Soul (is artiest ook goed?) - Louis Armstrong - Stem als een asbak

Stem als een asbak - Tom Waits - Artiest met debuutalbum uit 1973

johannesA
Artiest met debuutalbum uit 1973 - Bruce Springsteen - geeft concerten van minimaal 2,5 uur

geeft concerten van minimaal 2,5 uur - Dream Theater - band waarvan de drummer de band heeft verlaten

band waarvan de drummer de band heeft verlaten - R.E.M. - band met een afkorting als naam

DjFrankie (moderator)
band met een afkorting als naam - D.R.I. (Dirty Rotten Imbicils) - Beste hard-core crossover band

Meneer Kramer
Ik zou er niet één kunnen noemen, maar wellicht ligt dat meer aan mij...

Meneer Kramer schreef:
Ik zou er niet één kunnen noemen, maar wellicht ligt dat meer aan mij...
Dead Kennedy's - naam met de naam van en Amerikaanse president - Bush

Naam met de naam van en Amerikaanse president - Bush - Maakte een nummer met de naam All My Life

Maakte een nummer met de naam All My Life - Foo Fighters - Niet-grunge band uit Seattle

DjFrankie (moderator)
Niet-grunge band uit Seattle - Screaming Trees - Mooiste videoclip van 2011

Mooiste videoclip van 2011 - Überlin van R.E.M. - Legendarische, opgeheven band

Benno
Legendarische, opgeheven band - Black Flag - Band die Louie Louie heeft gecoverd

DjFrankie (moderator)
Band die Louie Louie heeft gecoverd - The Kingsmen - Beste punk zangeres

Huh, the Kingsmen is toch helemaal geen punkzangeres? Of snap jij of ik het spel verkeerd?

2MY
Of snap jij of ik het spel verkeerd? - Yes - Groepsnaam dat een antwoord op een vraag zou kunnen zijn

Hahahahahahahahahaha! Fijn dat dit topic weer tot leven wordt gewekt, ik was het bijna vergeten!

Groepsnaam dat een antwoord op een vraag zou kunnen zijn - Ja Ja Ja - Artiest die muziek maakt in meerdere talen

2MY
Artiest die muziek maakt in meerdere talen - Axelle Red - zangeres met een kleur in haar naam

Gast
geplaatst: vandaag om 00:50 uur

geplaatst: vandaag om 00:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.