Muziek / Muziekgames / Top 100 Nummers die je nooit meer wilt horen
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2011, 20:05 uur
60. Bruno Mars - The Lazy Song
(al wordt dat best lastig...)
(al wordt dat best lastig...)
0
geplaatst: 12 september 2011, 20:14 uur
59. Marillion - Kayleigh
58. Eagles - Hotel California
57. Chris Deburgh - Lady in Red
58. Eagles - Hotel California
57. Chris Deburgh - Lady in Red
0
geplaatst: 12 september 2011, 20:15 uur
laxus11 schreef:
Oké dan doe ik eventjes mee
65. Aphex Twin - Windowlicker
Heb werkelijk niks met deze Groep
Oké dan doe ik eventjes mee

65. Aphex Twin - Windowlicker
Heb werkelijk niks met deze Groep
Is geen groep...
0
geplaatst: 12 september 2011, 20:17 uur
56. Coldplay - dat carnavalshitje van een paar maanden terug
0
Sectumsempra
geplaatst: 26 oktober 2011, 00:14 uur
53. Zdob & Zdub - So Lucky.
Voor de mensen die het gemist hebben, het waren mensen op het songfestival. Heb over de grond gerold van het lachen en ik stuur het nu door aan alle mensen die vervelend doen in de hoop dat ze hun mond houden:
Ik rolde hierbij echt over de grond van het lachen... Ongelooflijk, dat ze dit muziek noemen...
Voor de mensen die het gemist hebben, het waren mensen op het songfestival. Heb over de grond gerold van het lachen en ik stuur het nu door aan alle mensen die vervelend doen in de hoop dat ze hun mond houden:
Ik rolde hierbij echt over de grond van het lachen... Ongelooflijk, dat ze dit muziek noemen...

0
geplaatst: 26 oktober 2011, 00:24 uur
Ik ken veel ergere dingen. Dit is zo te zien namelijk helemaal niet serieus bedoeld. Stuk leuker om te horen dan dingen zoals, en ja sorry, maar ik kreeg meteen inspiratie door je top 10:
52. The Offspring - Self-Esteem
0
Sectumsempra
geplaatst: 26 oktober 2011, 00:29 uur
Arrie schreef:
Ik ken veel ergere dingen. Dit is zo te zien namelijk helemaal niet serieus bedoeld. Stuk leuker om te horen dan dingen zoals, en ja sorry, maar ik kreeg meteen inspiratie door je top 10:
Ach, oké. Jouw mening.
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 00:31 uur
Jup, heb liever pretentieloze kutmuziek dan kutmuziek die ook nog serieus bedoeld is ook.
En we gaan verder, ik kwam hem vandaag in een ander topic tegen:
51. Limp Bizkit - My Generation
En we gaan verder, ik kwam hem vandaag in een ander topic tegen:
51. Limp Bizkit - My Generation
1
geplaatst: 26 oktober 2011, 00:35 uur
50. Marco Borsato - Rood (die wordt nu nog vaak gedraaid)
Dat van Zdob & Zdub vind ik juist leuk (evenals Self Esteem), het is ook niet serieus bedoeld, en ik kan pretentieloze kutmuziek ook beter verdragen dan serieus bedoelde maar inhoudloze muziek.
Dat van Zdob & Zdub vind ik juist leuk (evenals Self Esteem), het is ook niet serieus bedoeld, en ik kan pretentieloze kutmuziek ook beter verdragen dan serieus bedoelde maar inhoudloze muziek.
0
Sectumsempra
geplaatst: 26 oktober 2011, 14:43 uur
48. Wes - Alane.
(ik hoor i.p.v. "so many times" altijd "zomer in Zaandam" en ergens in het liedje is het net alsof ze "hiep hiep hoera!" zingen)
(ik hoor i.p.v. "so many times" altijd "zomer in Zaandam" en ergens in het liedje is het net alsof ze "hiep hiep hoera!" zingen)
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 14:56 uur
In plaats van "so many times"? Er komt geen Engels in het nummer voor hoor. 
Je hebt zeker gewoon de misheard lyrics van dat nummer bekeken?

0
Sectumsempra
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:04 uur
Arrie schreef:

Ah! Dat zal het zijn! Ik denk te Engels xD
Ik heb de misheard lyrics van Coco Jambo gehoord... Trauma aan overgehouden.
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:15 uur
Sectumsempra schreef:
48. Wes - Alane.
48. Wes - Alane.
die "Hip Hip Hoeray!" vind ik één van de vrolijkste momenten van de hedendaagse popmuziek, echt ideaal voor op feestjes... kVind het een toppertje, maar indertijd idd té veel op de radio gedraaid...
0
Sectumsempra
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:24 uur
2MY schreef:
die "Hip Hip Hoeray!" vind ik één van de vrolijkste momenten van de hedendaagse popmuziek, echt ideaal voor op feestjes... kVind het een toppertje, maar indertijd idd té veel op de radio gedraaid...
(quote)
die "Hip Hip Hoeray!" vind ik één van de vrolijkste momenten van de hedendaagse popmuziek, echt ideaal voor op feestjes... kVind het een toppertje, maar indertijd idd té veel op de radio gedraaid... You just made my day.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 10:07 uur
Love Is A Battlefield van Pat Benatar.
Een paar weken terug luisterde ik op een zondag naar Langs de Lijn en toen dit nummer voor de zoveelste keer voorbijkwam heb ik mijn radio uit gezet.
Met zangeres Pat Benatar is overigens niets mis. Ze heeft een stapeltje leuke pop/rock albums uitgebracht, maar dit nummer kan ik echt niet meer horen. Pat deed ook fijne backing-vocals op diverse albums van andere artiesten.
Er is ook een nog veel ergere 12 inch versie van dit nummer uitgebracht.
Een paar weken terug luisterde ik op een zondag naar Langs de Lijn en toen dit nummer voor de zoveelste keer voorbijkwam heb ik mijn radio uit gezet.
Met zangeres Pat Benatar is overigens niets mis. Ze heeft een stapeltje leuke pop/rock albums uitgebracht, maar dit nummer kan ik echt niet meer horen. Pat deed ook fijne backing-vocals op diverse albums van andere artiesten.
Er is ook een nog veel ergere 12 inch versie van dit nummer uitgebracht.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 10:48 uur
Om het niveau even hoog te houden.
47. Nick Cave & the Bad Seeds - The Mercy Seat
46. The Velvet Underground - I'm Waiting for the Man
45. Elbow - Weather to Fly
44. The Velvet Underground - Sister Ray
P.S. Nummer van herman (56) had Roeland al genoemd op de vorige pagina. En er vanuit gaande dat de persoon boven mij nummer 47 noemt (wat dus 48 is).
47. Nick Cave & the Bad Seeds - The Mercy Seat
46. The Velvet Underground - I'm Waiting for the Man
45. Elbow - Weather to Fly
44. The Velvet Underground - Sister Ray
P.S. Nummer van herman (56) had Roeland al genoemd op de vorige pagina. En er vanuit gaande dat de persoon boven mij nummer 47 noemt (wat dus 48 is).
0
geplaatst: 9 maart 2012, 22:50 uur
Hier hadden mijn schatje en ik het net nog over:
42. Billy Ray Cirus - Achy Breaky Heart
42. Billy Ray Cirus - Achy Breaky Heart

0
geplaatst: 30 maart 2012, 14:26 uur
38. Killing me softly with his song.....in welke uitvoering dan ook
* denotes required fields.