MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Top 100 Nummers die je nooit meer wilt horen

zoeken in:
Onweerwolf
Verschrikkelijk stemgeluid en een pianoriedeltje dat tot diep op het bot irriteert. Gevalletje nagels op een schoolbord.

Zelfs Michael Stipe ballads zijn beter te pruimen.

1. Vanessa Carlton - A Thousand Miles

Irritante pianoriedel oa.

Bon Jovi - Always is twee keer genoemd en Marco Borsato - Rood heel terecht drie keer, waarvan twee keer door LucM (het zit blijkbaar diep).

Dus:

0 Eric Clapton - Layla (zzz, ssst: Eric slaapt!, zzz)

-1 Ramses Shaffy - Laat Me (Ja, je bent een bohémien, we weten het!)

-2 Janis Joplin - Mercedes Benz (fieldrecording van een sprinkhanenplaag)

En omdat ik lekker bezig ben:
- alles van Adele (eenmaal begonnen gaat die misthoorn niet meer uit)
- Gary Moore - Still Got the Blues & Pretty Woman (slikt die gitaar anabolen ofzo, wát lelijk!)
- The Scene - Iedereen is van de Wereld (hossende schooljuffen op Pinkpop-trauma)
- White Stripes - Seven Nation Army (hooligan-dom)
- Abel - Onderweg (ik kom uit Nijmegen, daarom praat ik zo raar)
- Racoon - Love U More (ook in het Engels is het he-le-maal niets)
- Volbeat - Lola Montez (wie zijn toch de mensen die dit goed vinden?)
- REM - Everybody Hurts (pling pling pling plong pling pling, plong plong plong pling plong plong)
- Pearl Jam - Alive (no comment)
- Andre Hazes - Leef (leef dan)
- Bryan Adams - Summer of 69 (opa Bryan vertelt een sentimenteel verhaal van een oude doos)
- The Verve - Bittersweet Symphony (zie Adele, maar dan met een vioolloopje en een zeikerd)
- Supertramp - Fools Overture (hiertegen is PUNK uitgevonden mensen, en terecht!)
- Foo Fighters - The Pretender (misschien als ik het hele nummer schreeuw dat het dan nog wat lijkt)
- The Beach Boys - God Only Knows (why die melodie en stemmen zo zeikerig zijn)

etc.

-18. Village People - YMCA

Terwijl een groep boomers van middelbare leeftijd popi-jopi armbewegingen aan het maken is..

(Waarom in vredesnaam zijn de dj’s op kerstborrels altijd zo extreem inspiratieloos ?)

-19. het hele oeuvre van The Blues Brothers met in het bijzonder: Everybody Needs Somebody to Love

luigifort schreef:
1. Vanessa Carlton - A Thousand Miles

Irritante pianoriedel oa.

Ultieme truttenmuzak, was in 2002 2002x per dag op alle grote zenders, verschrikkelijk nummer

-20.Nasty-Een moment zonder jou

Nasty zat vorige week dagen in mn hoofd, wat een verschrikking

-21 Danny Vera met dat ene nummer. Wat een truttenmuziek.... echt muziek om authentiek op de Crosley te liggen in een hipstercappucinotent, terwijl je schoonmoeder hem ook kan waarderen.

-22 Bruno Mars - Marry You. Daar kan ik nou agressief van worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:34 uur

geplaatst: vandaag om 09:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.