MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen #3

zoeken in:
Zorin
0-1

tangmaster
0-3

Aquila
2-3

3-3

laat meer aan de verbeelding over...

Zorin
GrafGantz schreef:
laat meer aan de verbeelding over...

zo kan je het positief bekijken; wel een slechte fotograaf met dat wazige beeld... ....(negatief bekeken)

P.S. het 'amateur' fototopic op Mume geeft vaak betere kwaliteitsfoto's

Zorin schreef:
(quote)

zo kan je het positief bekijken; wel een slechte fotograaf met dat wazige beeld... ....(negatief bekeken)

P.S. het 'amateur' fototopic op Mume geeft vaak betere kwaliteitsfoto's

Net als bij muziek gaat het bij fotografie om het gevoel dat een foto opwekt, niet om eventuele technische perfectie. Die eerste is "spannend", die tweede moet ik gewoon een beetje van gapen...

Ik vind die eerste ook niet spannend hoor. Gewoon een wazige auto die door de lucht vliegt.

Zorin
GrafGantz schreef:
Net als bij muziek gaat het bij fotografie om het gevoel dat een foto opwekt, niet om eventuele technische perfectie. Die eerste is "spannend", die tweede moet ik gewoon een beetje van gapen...

Dat is ook zo, maar.....beauty is in the eye of the beholder (vandaar mijn knipoog). Ik vind die 2e wat mooier, that' s all...(soms vind ik een 'wazige' wel leuk/goed, deze toevallig niet). In dit geval volg ik wat Arrie zegt.

4-5

16085 - 16086

(afbeelding)

(afbeelding)

Aquila
5-0

16087 - 16088

(afbeelding)

(afbeelding)

Aquila
1-0

16089 - 16090

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.