MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 90/91 K.O.

zoeken in:
61 r.e.m. - losing my religion vs jesus loves you - generations of love

0-1 laatst herontdekt, geweldige plaat. nummer van rem heb ik nooit enorm geweldig gevonden, zelfs al staan hun eerste 12 albums bij me in de kast.

2-1 dit nummer van R.E.M. vind ik wel geweldig

stuart
3-1

3-2 Jesus Loves You

Boy George op zijn best, hij blaast met dit nummer voor mij met gemak alle Culture Club-songs omver (ja, zelfs Karma Chameleon).

Dat stukje vanaf 2:20

Inderdaad een schitterend nummer dat van Jesus Loves You (beter dan zijn vroegere werk met Culture Club), al kan het niet tippen aan R.E.M., jammer dat het bij die ene hit is gebleven.

Stiekem vind ik Losing My Religion wel beter, maar ben dat nummer zo beu gehoord. Gevalletje van doodgedraaid helaas.

Desondanks dat blijft R.E.M. wel mijn favoriete band

Ik luister niet veel radio, ik ben hierdoor zelden een nummer beu gehoord en "Losing My Religion" is een nummer dat bij mij NOOIT stuk kan (en nog talrijke nummers waaronder een aantal van R.E.M.). Al gebeurt het bij mij ook dat ik een nummer bij uitkomen nog leuk vond maar nu melig.

Nou vooruit, voor jou dan

3-4

johannesA
3-5

62 2 unlimited - get ready for this vs u2 - mysterious ways

1-0 2 x buitencategorie

2-1
2 Unlimited vind ik wel leuk maar U2 staat toch een klasse hoger.

Toch wel?

Met dit nummer begon het allemaal voor Ray & Anita, naar mijn mening een van de leukere nummers nog.

stuart
2-3

2-5, een van mijn weinige echte favo's van U2

en REM eruit tegen het prachtige Generations of Love, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ruby1966
2-6

63 sting - all this time vs enigma - sadeness (part 1)

1-0 moeilijk, vind beiden prima

1-1

2-4

Gast
geplaatst: vandaag om 21:59 uur

geplaatst: vandaag om 21:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.