Muziek / Muziekgames / 90/91 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2009, 10:15 uur
61 r.e.m. - losing my religion vs jesus loves you - generations of love
0-1 laatst herontdekt, geweldige plaat. nummer van rem heb ik nooit enorm geweldig gevonden, zelfs al staan hun eerste 12 albums bij me in de kast.
0-1 laatst herontdekt, geweldige plaat. nummer van rem heb ik nooit enorm geweldig gevonden, zelfs al staan hun eerste 12 albums bij me in de kast.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 10:20 uur
3-2 Jesus Loves You 
Boy George op zijn best, hij blaast met dit nummer voor mij met gemak alle Culture Club-songs omver (ja, zelfs Karma Chameleon).
Dat stukje vanaf 2:20

Boy George op zijn best, hij blaast met dit nummer voor mij met gemak alle Culture Club-songs omver (ja, zelfs Karma Chameleon).
Dat stukje vanaf 2:20

0
geplaatst: 12 maart 2009, 11:03 uur
Inderdaad een schitterend nummer dat van Jesus Loves You (beter dan zijn vroegere werk met Culture Club), al kan het niet tippen aan R.E.M., jammer dat het bij die ene hit is gebleven.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 11:05 uur
Stiekem vind ik Losing My Religion wel beter, maar ben dat nummer zo beu gehoord. Gevalletje van doodgedraaid helaas.
Desondanks dat blijft R.E.M. wel mijn favoriete band
Desondanks dat blijft R.E.M. wel mijn favoriete band

0
geplaatst: 12 maart 2009, 11:12 uur
Ik luister niet veel radio, ik ben hierdoor zelden een nummer beu gehoord en "Losing My Religion" is een nummer dat bij mij NOOIT stuk kan (en nog talrijke nummers waaronder een aantal van R.E.M.). Al gebeurt het bij mij ook dat ik een nummer bij uitkomen nog leuk vond maar nu melig.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 14:26 uur
62 2 unlimited - get ready for this vs u2 - mysterious ways
1-0 2 x buitencategorie
1-0 2 x buitencategorie

0
geplaatst: 12 maart 2009, 14:26 uur
2-1
2 Unlimited vind ik wel leuk maar U2 staat toch een klasse hoger.
2 Unlimited vind ik wel leuk maar U2 staat toch een klasse hoger.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 14:29 uur
Toch wel? 

Met dit nummer begon het allemaal voor Ray & Anita, naar mijn mening een van de leukere nummers nog.

Met dit nummer begon het allemaal voor Ray & Anita, naar mijn mening een van de leukere nummers nog.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 15:05 uur
2-5, een van mijn weinige echte favo's van U2
en REM eruit tegen het prachtige Generations of Love, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
en REM eruit tegen het prachtige Generations of Love, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

* denotes required fields.