MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 90/91 K.O.

zoeken in:
8-3

4 primal scream - loaded vs moby - go

0-1

1-3

2-3

stuart
3-3

5-3

5-4 zo bijzonder is Loaded niet eigenlijk.

LucM schreef:
U2 en R.E.M. zijn allesbehalve standaard rockzooi, musicfreak, het zijn beiden inventieve bands met gevoel voor melodie.

Dan verschillen wij van mening

Gevoel voor melodie hebben ze zeker, maar inventief? Achtung Baby was zeker vindingrijk gevonden, ook 1 of 2 albums later, maar daarna gaan ze toch echt wel op de automatische piloot hoor. Laatste 3 U2-albums vind ik bepaald niet inventief te noemen.. En R.E.M. al helemaal niet. En voordat iedereen gaat reageren, ik vind het niet erg als ze bij een bepaalde sound blijven, ze doen gewoon waar ze goed in zijn. Alleen R.E.M. kan ik altijd van genieten, maar van U2 stukken minder. Ik bedoel het allemaal niet zo negatief hoor (excuus als het wel zo overkomt )

RedLightCityBoy
Dus jij hebt standaart rockzooi op nummer 2 in je top 10?

Juist. Ik vind het gewoon standaard muziek.

Ik zeg niet dat er wat mis mee is.. Kan het prima waarderen getuige mijn nummer 2. Waar het mij meer om gaat is dat het in dit soort KO's altijd dat soort nummers zijn die winnen

RedLightCityBoy
Apart dat je het dan zooi noemt.

Mja ach, ieder zijn termen. Er is zoveel van dat soort muziek (in het genre dan), het ene beter dan het andere.

Het woord mainstream zocht ik eigenlijk

Ludwig
6-4

Jop
8-5

stuart
5. Queen - Show Must Go On vs. AC/DC - Thunderstruck

0-1

musicfriek schreef:
(quote)

Dan verschillen wij van mening

Gevoel voor melodie hebben ze zeker, maar inventief? Achtung Baby was zeker vindingrijk gevonden, ook 1 of 2 albums later, maar daarna gaan ze toch echt wel op de automatische piloot hoor. Laatste 3 U2-albums vind ik bepaald niet inventief te noemen.. En R.E.M. al helemaal niet. En voordat iedereen gaat reageren, ik vind het niet erg als ze bij een bepaalde sound blijven, ze doen gewoon waar ze goed in zijn. Alleen R.E.M. kan ik altijd van genieten, maar van U2 stukken minder. Ik bedoel het allemaal niet zo negatief hoor (excuus als het wel zo overkomt )

Achtung Baby kwam ook precies uit deze periode en voor wat betreft R.E.M: Noem mij één nummer wat vergelijkbaar is met Losing My Religion.

7-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:09 uur

geplaatst: vandaag om 01:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.