Muziek / Muziekgames / '80s Metal vs '90s Grunge
zoeken in:
0
Guardian of Isis
geplaatst: 4 maart 2009, 21:43 uur
Stel, we maken "supergroups" met de kopstukken van '80s metal en '90s grunge:
=METAL=
Vocals - Bruce Dickinson
Rhythm Guitar - James Hetfield
Lead Guitar - Eddie Van Halen
Bass - Steve Harris
Drums - Dave Lombardo
=GRUNGE=
Vocals - Eddie Vedder
Rhythm Guitar - Kurt Cobain
Lead Guitar - Jerry Cantrell
Bass - Jeff Ament
Drums - Matt Cameron
Wie zou er winnen?
Go!
Metal - 0
Grunge - 0
=METAL=
Vocals - Bruce Dickinson
Rhythm Guitar - James Hetfield
Lead Guitar - Eddie Van Halen
Bass - Steve Harris
Drums - Dave Lombardo
=GRUNGE=
Vocals - Eddie Vedder
Rhythm Guitar - Kurt Cobain
Lead Guitar - Jerry Cantrell
Bass - Jeff Ament
Drums - Matt Cameron
Wie zou er winnen?
Go!
Metal - 0
Grunge - 0
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 maart 2009, 08:36 uur
Metal - 7 (tachtig was prachtig)
Grunge - 8
Grunge - 8
0
geplaatst: 8 maart 2009, 21:34 uur
0
geplaatst: 8 maart 2009, 21:49 uur
Rockfan schreef:
Waarom, als ik vragen mag ?
(quote)
Waarom, als ik vragen mag ?
Tjah lastig om uit te leggen. Op een of andere manier staan zijn stem en voorkomen me totaal tegen. Ik zou er niet echt duidelijke argumenten voor kunnen bedenken.
Iron Maiden vind ik muzikaal gezien geweldig, en ook zijn solo-band vind ik zeker te pruimen. Maar zijn zang irriteert me, en live op het podium vind ik het ook maar een vervelend mannetje.
0
Guardian of Isis
geplaatst: 8 maart 2009, 23:21 uur
Aghora schreef:
Tjah lastig om uit te leggen. Op een of andere manier staan zijn stem en voorkomen me totaal tegen. Ik zou er niet echt duidelijke argumenten voor kunnen bedenken.
Iron Maiden vind ik muzikaal gezien geweldig, en ook zijn solo-band vind ik zeker te pruimen. Maar zijn zang irriteert me, en live op het podium vind ik het ook maar een vervelend mannetje.
Ik snap eigenlijk nog half wat je bedoelt: Dickinson heeft een dijk van een stem, en ik vind Iron Maiden ook geweldig, maar als ik zijn stem te lang hoor (dus als ik een paar IM albums na elkaar beluister), begint het me ook te irriteren. En ik kan echt niet zeggen waaraan het ligt.(quote)
0
Guardian of Isis
geplaatst: 9 maart 2009, 17:13 uur
Goed, neem dan anders bv. Rob Halford als dat je beter bevalt. 

0
Improvision
geplaatst: 9 maart 2009, 19:00 uur
Metal - 9
Grunge - 13
De jaren '80 waren de Middeleeuwen van de muziek.
Grunge - 13
De jaren '80 waren de Middeleeuwen van de muziek.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 22:58 uur
Aghora schreef:
(quote)
Ik dacht dat ik zo ongeveer de enige op de site was die zo over Bruce Dickinson dacht, maar gelukkig zijn er meer
. Man mag een dijk van een stem hebben, het is simpelweg gewoon niet om aan te horen.Desondanks dat zit de rest van de metaldelegatie zowel technisch als mooi gezien een stuk beter in elkaar dan de grungedelegatie, met als extreemste verschil James Hetfield (waarom blijft die man toch altijd in de schaduw staan van Kirk Hammett? Zijn riffs geven Metallica meer een eigen sound dan de solo's van Hammett...) en Kurt Cobain.
Metal: 11
Grunge: 12
0
geplaatst: 9 maart 2009, 23:21 uur
Metal: 12
We gaan toch niet voor die modehype van mutsen en houthakkershemden? Op muzikaal gebied sowieso al een walkover voor de metalgoden.
We gaan toch niet voor die modehype van mutsen en houthakkershemden? Op muzikaal gebied sowieso al een walkover voor de metalgoden.
* denotes required fields.