MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO - 2008/2009 [Commercieel]

zoeken in:
odi
2-0

3-0

176. Kraak & Smaak feat. Ben Westbeech – Squeeze Me vs. Snoop Dogg feat. Everlast – My Medicine

1-0

3-0

Lukk0
4-1

5-1

177. Alain Clark – Fell in Love vs. Mika – Happy Ending

0-1 beiden niet bijzonder.

Lukk0
1-2

1-3 (ik kan bijna niet kiezen )

2-5

178. Coldplay – Life in Technicolor [Part II] vs. Jack McManus – Bang on the Piano

Ruby1966
4-0

179. DiceCream feat. Darryl, Reverse, Sjaak and The Partysquad – Whoop Whoop vs. Flo Rida feat. Kesha – Right Round

0-1 vind het stiekem wel catchy

1-1 (vanwege Sjaak, maar wat een vreselijke nummers zijn dit zeg )

Inderdaad veel vreselijke rotzooi in deze KO waaronder die twee nummers, stemmen doe ik hier daarom niet, dat laat ik over aan de fans.

1-2

Vanwege het refreintje, maar allebei verschrikkelijk.

1-3

LucM schreef:
Inderdaad veel vreselijke rotzooi in deze KO waaronder die twee nummers, stemmen doe ik hier daarom niet, dat laat ik over aan de fans.

Als we op de fans moeten wachten dan duurt het nog wel even voor dat deze KO beslist is .

1-5 maar de originele Dead or Alive versie is natuurlijk veel chiller.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.